לרגל יום הבירה הבינלאומי: 5 מקומות לשתות בירה מחוץ לתל אביב

אם עדיין לא התאוששתם מכמות הבירה ששתיתם אתמול בלילה כנראה שאתם האנשים הנכונים ביותר לשמוע את הבשורה הבאה: ביום שישי הקרוב, 5/8 חוגגים בישראל ובכל רחבי העולם את יום הבירה הבינלאומי!

יום הבירה הבינלאומי התחיל בבר קטן בעיירה בקליפורניה ומאז הפך ליום מוכר ואהוב בו חוגגים מסביב לגלובוס את שתיית המשקה האלכוהולי האהוב עם האנשים היקרים לכם.

בתל אביב תרבות הבילויים ושתיית הבירות ידועה ומוכרת. אבל מה קורה מחוץ לבועה?! איפה יוצאים לשתות במצפה רמון? האם לגליל יש מה להציע בתחום?

לכבוד המאורע אתר הפנאי Funzing.com שמח להציג בפניכם 5 מקומות שאתם חייבים להכיר מחוץ לתל אביב בהם תוכלו לשתות בירה שווה וליהנות מאווירה מגניבה ביותר.

תוכלו גם לעקוב אחר כל הפעלויות השוות שארגנו
עבורכם עבור היום המיוחד הזה פה >> http://bit.ly/2a8wmaX
א
ו לעקוב אחר האיוונט שלנו בפייסבוק

 

השכנה – הירושלמי
ירושלים. שיטוט פסטורלי בסמטאות הצרות של ימין משה, מוזיאון ישראל, ביקור בכותל… אמממ תחשבו שוב.
בשנים האחרונות העיר ירושלים עוברת מהפכה גדולה בכל הקשור לתעשיית המזון והמשקאות. גם בתחום הברים והאלכוהל יש לה כמה הצעות אטרקטיביות בהחלט. אחת מהן היא בר "השכנה" הצעיר היושב במיקום מושלם סמוך לאזור הבילוי ההומה שוק מחנה יהודה. ביום- שוק שמאכיל את תושבי העיר ובלילה הופך למתחם ברים שוקק חיים.
בר השכנה מציע מרפסת בה נושבת בריזה קרירה תוך כדי שתיית בירה נהדרת מהמבחר הרחב שהמקום מציע. בנוסף תוכלו ליהנות מתפריט עם מנות על שם נשים-שכנות שכולו השראה קולינרית מהשוק הסמוך.
מבחינת המוזיקה המוטיב המוביל הוא- מה שעושה שמח!
חפלה, אינדי, אלקטרו, רוק, בלקני ופופ ועוד.
שווה להישאר מעודכנים כי לפעמים  מארגנים מנהלי הבר הופעות ותערוכות באווירה משוחררת וחמה (לא בטמפרטורות) כמו שרק ירושלים יכולה לספק!
מתוך עמוד הפייסבוק של בר "השכנה" קרדיט לצילום המרהיב - Oddity Ina
מתוך עמוד הפייסבוק של בר "השכנה" קרדיט לצילום המרהיב – Oddity Ina
איפה: בית יעקב 11, ירושלים
מול מסעדת מחניודה

 

החבית – הדרומי
אם אתם בדרך לטיול בדרום או שסתם בא לכם לתפוס קצת רוגע במדבר, אנחנו מציעים לכם לבדוק את המקום המושלם לבירה צוננת באמצע הקיץ. בגובה של כ-900 מטרים מצפה רמון הוא המפלט המושלם מגוש דן הלח והמעיק. נעבור לבירות? אז ככה: החבית מציעה מבחר של בירות בינלאומיות כמו: גינס, נגרה מודלו, וסמואל אדמס. גם בירות בוטיק ישראליות נמכרות במקום כשלצד הבירות מגישים לאורחים צלוחית זיתים מעולים. המקום גם מציע תפריט אוכל עם מנות בשריות וחלביות שהולכות נהדר כשבירה מונחת לצידן. לסיכום מדובר בבר עם אווירה נעימה ביותר שיקבל בברכה גם את חיית המחמד שלכם.
10909306_861206523931541_210972465_o
מתוך עמוד הפייסבוק של החבית – בר מסעדה קפה
איפה: נחל ציחור 10,מצפה רמון
טלפון: 08-658-8226

 

מעיין הבירה – הצפוני
חיפה היא לא רק הגנים הבהאיים ושיח תקשורתי ער על גודל הראשים של ילידי המקום. יש את מעיין הבירה, בר שמשקה את תושבי חיפה והצפון כבר משנות ה-60! בימים המקום ידוע במנות המזרח אירופאיות שלו והנקניקים המשובחים, אך בלילה הו בלילה, נהרות של אלכוהול נשפכים פה. תוכלו ממש לדמיין איך ישבו על הבר רבי חובלים מזוקנים שבאו ללגום בירה מהחבית לאחר שיט ארוך בים הסוער. במקום מוגשות מנות כגון: גפילטע פיש, קישקע, כבד קצוץ שיעלו לחלקכם זיכרונות נוסטלגיים עתיקי שנים ועם מבחר בירות מרשים – מעיין הבירה הוא נקודת חובה בבירת הכרמל.

 

11134040_10152973077824565_392784179709654843_o
מתוך עמוד הפייסבוק של מעיין הבירה
איפה: נתנזון 4, חיפה.
טלפון: 04-862-3193

 

כל הפעילויות הכי שוות לכבוד יום הבירה הבינלאומי במקום אחד >> http://bit.ly/2a8wmaX

 

55 – העיר השלישית בגודלה במדינה
אם לא בא לכם להרחיק יותר מידי – לראשון לציון יש מקום בדיוק בשבילכם. 55 היא מסעדה ופאב בירות שעם לא מעט יומרה מגדיר עצמו "מקדש של בירה". הרשת מציעה מספר שיא של בירות מחבית, ניחשתם נכון- 55 סוגים. הקונספט של ה-55 הוא ראשית כל ,מקצועיות חסרת פשרות בכל הנוגע למזיגה והגשה של הבירה.  מעבר לבירות, הם מציעים גם תפריט קוקטיילים ויין עשירים.
שפע הבירות מהחבית, בבקבוק, בינלאומיות או ישראליות, מבטיח שלא תצאו מאוכזבים! על הבר תמצאו שמות כמו: לף בלונד, ברבר ווינטר מהעולם ומבחר בירות בוטיק ישראליות של מבשלות – בזלת, נגב ומלכה. לצד הבירה ממתין לכם תפריט מגוון שכולל המבורגרים, כריכים סלטים ועוד. הקונספט של ה-55 הוא ראשית כל, מקצועיות חסרת פשרות בכל הנוגע למזיגה והגשה של הבירה. בכל סניף יש מערכת קירור מיוחדת המיוצרת ומיובאת במיוחד לארץ ושומרת על הטריות של כל 55 החביות המחוברות בכל עת, כל בירה נמזגת אך ורק בכוס הייעודית לה, ובבר מאפשרים לאנשים לטעום מספר בירות לפני שהם מזמינים מתוך הרצון להעשיר את החוויה של הלקוח.
מתוך עמוד הפייסבוק של 55 בירה, אוכל ובירה
מתוך עמוד הפייסבוק של 55 בירה, אוכל ובירה
איפה: יס פלאנט, ראשון לציון, המאה ועשרים 4.
טלפון: 03-544-8888

 

הפאב במורן – בשר ובירה
בין הגליל העליון לגליל התחתון במועצה אזורית משגב נמצא אחד האזורים היפים בארץ, שם שוכן קיבוץ קטן בשם מורן. בקיבוץ פועלת מבשלת בירה בשם "מבשלת הגליל" – שבעליה מפעיל פאב מגניב בסופי שבוע המציע מעל ל-60 סוגים שונים של בירות בוטיק ישראליות. בין היתר תמצאו שם בירה בטעמי קפה ושוקולד(מומלץ!!) והכיף הגדול? יחד עם הבירה הקרה תוכלו לבחור נתחי בשר מעולים שיעשו לכם את הערב. חכו כי זה רק הולך ומשתפר – בקיבוץ שוכן גם מפעל שוקולד איכותי המציע פרלינים, פטיפורים וקינוחים שיגרמו לכם ללקק את האצבעות חודשים.
13179251_798834040246739_4191972642476730171_n
מתוך עמוד הפייסבוק של מבשלת הגליל
איפה: הזית 10, מורן.
טלפון: 052-220-4199

 

כל הפעילויות הכי שוות לכבוד יום הבירה הבינלאומי במקום אחד >> http://bit.ly/2a8wmaX

Facebook Comments

השארת תגובה