המלצות FUN: מכינים חומוס, מחליפים שפות

unnamed

השבוע תוכלו להצטרף לסדנת בישול המיועדת הורים עסוקים, לפגוש צעירים מכל קצוות תבל, להכין חומוס ביתי, ללקט צמחי בר ולבשל בטבע

סוף שבוע חדש בפתח וכדי שלא תשתעממו בזמן הפנוי ורק תחכו לחזור לעבודה וללימודים, עכבר העיר ואתר Funzing שמחים לספר לכם על כל הדברים הכי מגניבים שאתם יכולים לעשות. הנה כל מה שמחכה לכם השבוע:

» עכבר Fun – לעוד פעילויות מגניבות

» עכבר סופ"ש – כל הכתבות וההמלצות במקום אחד

מסיבת החלפת שפות

אם תמיד חלמתם לפגוש המון חברים מארצות שונות, שלכל אחד מהם שפה משלו ודרך משלו להגיד שלום – ההזדמנות שלכם הגיעה עכשיו. במסיבת החלפת השפות, תפגשו צעירים שהגיעו לתל אביב מכל ארצות תבל ורוצים ללמוד קצת עברית ולהכיר ישראלים בגילם. בתמורה הם מציעים לכם להתאמן על שיחה בשפת האם שלהם, כדי שלא תגידו שלא למדתם כלום.

איפה: דיזינגוף, תל אביב

מתי: יום רביעי ה-4 בפברואר בשעה 20:00

כמה: חינם

לפרטים נוספים – לחצו כאן

סדנת בישול להורים עסוקים

לאחר שהופכים להיות הורים חוויית הבישול נראית קצת אחרת. הרבה פעמים זה נעשה בלחץ של זמן, בהמון בלאגן או עם ילד שנורא רוצה לעזור. בחמישי הקרוב אליזבט מזמינה אתכם לסדנה שתזכיר לכם איזה כיף היה לבשל פעם, עם מתכונים מהירים, משביעים ובריאים שישמחו גם אתכם וגם את הילדים.

איפה: לוחמי הגטו, פתח תקווה

מתי: יום חמישי ה-5 בפברואר בשעה 20:00

כמה: 200 שקלים

לפרטים נוספים – לחצו כאן

ליקוט צמחי בר

כמה צמחי בר אכילים יש בחורש טבעי ומה עוד אפשר לעשות עם סרפדים חוץ מלהתבאס מהם? בשישי הקרוב לילך מזמינה אתכם לבקר בגליל העליון ולגלות כמה צמחי מאכל ניתן ללקט בקלות רבה. במהלך הטיול תלמדו כיצד לזהות מהם צמחי מאכל ואילו אסורים למאכל, ולסיום תבשלו ארוחה על מדורה מהשפע שבטבע.

איפה: בגליל העליון

מתי: יום שישי ה-6 בפברואר בשעה 10:30

כמה: 40 שקלים לילד, 85 שקלים למבוגר

לפרטים נוספים – לחצו כאן

סיור משפחתי על אופניים חשמליים

לכבוד סוף השבוע הקיצי שמצפה לנו, חיים מזמין אתכם להגיע עם כל המשפחה לטיול עצמאי על אופניים חשמליים. במהלך הטיול כל משתתף מעל גיל 14 יקבל אופניים חשמליים ואת הקטנים ניתן יהיה להרכיב על ריקשות נלוות. בסיור תרכבו אל מאגרי המים של עמק יזרעאל, תעברו את חורשת הבונקרים, תצפו בציפורים ובחיות הבר ותספגו את נופיו הירוקים של העמק.

איפה: רמת דוד

מתי: יום שבת ה-7 בפברואר בשעה 12:00

כמה: 50 שקלים לילד, 94 שקלים למבוגר

לפרטים נוספים – לחצו כאן

סדנת סריגה

נאווה מזמינה אתכם להתנסות בסוגים שונים של סריגה לכל הגילאים. בסדנה תוכלו לסרוג צעיף, כובע, נעלי בית או חיה קטנה כמו חתול או כלבלב. במהלך הפעילות תתקדמו בצעדים קטנים בהתאם לרמה של המשתתפים. במידה ולא תסיימו את התוצר בשיעור, נאווה מבטיחה להמשיך וללוות אתכם גם בטלפון.

איפה: רוקח, רמת גן

מתי: יום ראשון ה-8 לפברואר בשעה 16:00

כמה: 120 שקלים

לפרטים נוספים – לחצו כאן

הכנת חומוס עם אימבר

אם אתם מאלה שמסתפקים בחומוס הקנוי, או שאתם מוכנים לנסוע גם שעה וחצי בכל כיוון רק כדי ליהנות ממנה טובה – למה שלא תלמדו להכין בעצמכם? אמבר מבטיחה ללמד אתכם את כל הדרך מ-א' ועד ת', כאשר בסוף תלמדו גם איך מעצבים את הצלחת כל כך יפה ממש כמו בחומוסיות. זה הזמן להפסיק לחכות שהחומוס יגיע אליכם וללמוד כיצד להכין אותו בעצמכם.

איפה: ניל"י, תל אביב

מתי: יום שני ה-9 בפברואר בשעה 19:30

כמה: 75 שקלים

לפרטים נוספים – לחצו כאן

Facebook Comments

השארת תגובה