להכין עוגת ג'לי כמו מקצוענים – DIY

פסח שוב כאן, אם אתם מאלה הרוצים להפתיע את האורחים עם עוגה המעוררת התפעלות, תשמחו לגלות שבהשקעה לא גדולה ובמעט סבלנות – תוכלו להקסים את אורחי החג בעוגה מיוחדת, כשרה לפסח, מהממת ביופיה שכדאי להגיש בכל מאורע מיוחד – בחגים, בשבתות ובשמחות!
שרונה כרמל נצר אומנית עוגות ג'לי תשמח לגלות לכם את סודות העיצוב בג'לי. על ידי שימוש בטכניקה חדשנית וקסומה. כשרה לפסח וללא גלוטן שתשאיר את האורחים פעורי פה!
לפניכם ההוראות להכנת פרח תלת מימד בג'לי לקינוח אישי או לשכבה עליונה של עוגה מפוארת לאלו שרוצים להתנסות לבד. עוגה שניתן לקשט לפי החשק. שילוב בין אומנות וטעם מוצלח במיוחד יוצרים עוגה מקסימה וכשרה לפסח.

שלב 1– מכינים ג'לטין שקוף לפי הוראות היצרן מוסיפים סוכר ותמצית טעם שקופה. מוזגים את הגלטין המוכן לכלי דרך מסננת ומכניסים את הכלי עם הג'לטין למקרר ל כ-4 שעות או עד שהג'לטין קרוש.

 

כיצד להכין עוגת ג'לי כמו מקצוענים - שלב א'
כיצד להכין עוגת ג'לי כמו מקצוענים – שלב א'
שלב 2– מוצאים את הג'לטין מהמקרר, קורצים גומה רדודה במרכז הגלטין . מכינים צבע אטום לפרח בעזרת גל'טין , חלב מרוכז וטיפונת צבע מאכל ומערבבים היטב. שאבים את הצבע למזרק. מחברים למזרק ראש בצורת עלה ומחדירים את ראש המזרק לג'לטין דרך הגומה
שיצרנו ומזריקים צבע לתוך הגלטין ומוציאים את המזרק מהג'לטין.

 

כיצד להכין עוגת ג'לי כמו מקצוענים - שלב ב'
כיצד להכין עוגת ג'לי כמו מקצוענים – שלב ב'
שלב 3– ממשיכים לעבוד עם המזרק והצבע עד יצירת שכבה ראשונה של עלי כותרת וממשיכים לייצר שכבות נוספת של עלי כותרת בצבעוניות שרוצים. לאחר שסיימנו עם הפרח מקררים כשעה במקרר וחולצים אותן מהכלי ומרכיבים על עוגה. בתאבון!

 

כיצד להכין עוגת ג'לי כמו מקצוענים - שלב ג'
כיצד להכין עוגת ג'לי כמו מקצוענים – שלב ג'
ולאלו המעדיפים ליווי והדרכה אישית, שרונה תדריך אתכם באופן אישי בסדנה של 3.5 שעות תכינו עוגת ג'לי מהמהמת וטעימה – כשרה לפסח בסיום הסדנה תצאו עם מתכונים ועוגה קסומה שתשאיר לכם חשק לעוד ותבלבל לכם את בלוטות הטעם.

 

 

לפרטים נוספים

Facebook Comments

השארת תגובה