פרחים זה כל הסיפור – 6 טיפים לסידור פרחים חגיגי לפסח

אם אתם מתארחים (כבר קניתם מתנה?) או מארחים (בהצלחה עם הכלים), חג הפסח הוא אחד החגים החשובים ביותר, מה שמבשר על לא מעט ארוחות חגיגיות ואירוח של חברים ומשפחה. אם אתם מתלבטים איך להפוך את השולחן שלכם לחגיגה מרהיבה שמשלימה את האוכל הטעים, פרחים זה בדיוק מה שאתם צריכים.

במיוחד בשביל זה הבאנו את טל, שוזרת הפרחים של Funzing שתיתן לכם את הטיפים המושלמים לעיצוב קליל, מהיר וזול עם פרחים שתוכלו לעשות לגמרי בעצמכם. אל תדאגו, אתם יכולים להגיד לחברים שזה עלה לכם הרבה יותר, לא נספר 🙂

 

פרחים! יש אותם בכל מקום והם מגיעים בשלל צבעים וצורות.
לא משנה אם אתם אוהבים סגנון קלאסי או חדשני, פרחים יכולים לתת לעיצוב שלכם בדיוק את מה שהיה חסר כדי לשדרג את השולחן שלכם. 
חשוב לומר, שאין כללים מוגדרים ואתם מוזמנים לתת לדמיון שלכם להתפרע, כי בכל מה שקשור לפרחים כל המרבה, זה משובח!

 

6 טיפים לסידור פרחים חגיגי לפסח:

 

 

  • אורך, גובה וסידור השולחן:
השולחן אמור להיות מקום המפגש של בני המשפחה והחברים ולכן חשוב להניח את סידור הפרחים במרווחים שווים לאורך השולחן. כשרוצים עיצוב שולחני ובעיקר כזה בתוך בית ולא חלל גדול, מומלץ ללכת על זר או סידור קטן. גם אם אתם מנסים להתחמק מהשאלות הקבועות של דודה שרה, עדיף לשמור על סידור פרחים נמוך שיאפשר לאנשים לראות ולשוחח אחד עם השני מבלי שסידור הפרחים מפריע להם. כמו כן, אתם מוזמנים להוסיף לפרחים נרות, סרטים ואפילו מצות (כן, כן, אלו שאתם לא מנשנשים לאורך הסדר) ולהפוך את הסידור למוטיב חגיגי במיוחד לפסח.

 

6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ ראשון

 

  • אווירה אביבית בכל הבית:
סידור הפרחים לא צריך להיות רק על השולחן. הוא יכול לבוא בצורה יותר בולטת בסלון או בכניסה לבית עם עציצים ופרחים גבוהים, או בסידורי פרחים עדינים בשירותים, באמבטיה או בחדר השינה. פרחים מסמלים אווירה נעימה ומזמינה וכדאי להפיץ את התחושה והניחוח הנעים בכל הבית. טיפ: קחו צנצנת ריקה מהמטבח הוסיפו מים וקשרו צרור פרחים עם חוט שמשון – סידור פרחים קליל, בעלות אפסית עם מראה וינטאג' עדכני. 

 

6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ ראשון
6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ שני

 

  • מורה נבוכים במשתלה הקרובה – באיזה פרחים להשתמש?
בעונת האביב פרחי החורף המרהיבים כמו טוליפים וקאלות הופכים להיות פחות יקרים (כמעט כמו תותים) וזה בדיוק הזמן לנצל את העונה ולהשתמש בהם בסידורי הפרחים שלכם. מבחינת סקלת הצבעים, מומלץ לבחור קבוצת צבעים בולטים בעיצוב השולחן כולו – אם אתם בוחרים בכלי אוכל בהירים, לכו על צבעים חזקים שיעניקו תחושה אביבית ואם אתם רוצים ללכת על עיצוב קלאסי במיוחד הקפידו על צבעים בהירים שיגרמו לכולם להרגיש חגיגיים במיוחד. 

 

6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ שלישי
6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ שלישי

 

 

 

 

  • איכות ולא כמות
אם אתם רוצים להעניק פרחים למארחים או רוצים להכין סידור פרחים משלכם אבל יש לכם תקציב מוגבל אל תתפתו לקנות הרבה פרחים זולים, שיראו נבולים אחרי כמה שעות. עדיף לקנות צרור של מעט פרחים איכותיים שיישארו יותר זמן ויראו יפים וטריים ולעטוף אותם עם קצת ירק ונייר צלופן.

 

  • מתי, כמה ואיך?
עדיף לתכנן את העיצוב שלכם קצת לפני ולקנות את הפרחים יום לפני ליל הסדר. יום החג זה היום הכי לחוץ בחנויות הפרחים, ואתם לא יודעים מה תקבלו אחרי שתעמדו שעה בתור. ברוב החנויות הסחורה שנמכרת בערב פסח זאת בדיוק אותה סחורה מיום לפני, כך שלא הפסדתם כלום וגם חסכתם לעצמכם עוד מטלה ביום הכי לחוץ של השנה. 

 

6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ חמישי
6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ חמישי

 

  • מה קורה ביום שאחרי? או איך להאריך את חיי הפרחים גם לאחרי ליל הסדר:
כשקונים פרחים או כשמקבלים פרחים מאורחים, מומלץ לשים במים לאחר שמחדשים חתך בקצה הגבעול.
החיתוך מאריך את חיי הפרחים במיוחד לפרחים שדורשים הרבה מים כמו ורדים. כמו כן, מומלץ להחליף מים כל יומיים משום ששמירה על מים נקיים וגבעולים בריאים, מעניקה לפרח חיי מדף ארוכים. אם קיבלתם סידור בספוג, יש להוסיף לו מים כל יום. 

6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ אחרון

6 טיפים לסידור פרחים חגייגי לפסח: טיפ אחרון


אם אתם רוצים ללמוד את הכול על שזירת פרחים ועיצוב,
אתם מוזמנים להצטרף לסדנאות שזירת הפרחים המיוחדת לפסח, ושזירות הפרחים הרגילות של טל באתר Funzing!
Facebook Comments

השארת תגובה