הכירו את אורית אופיר – מי שתביא לכם אהבה

לכבוד ט"ו באב הקרב ובא רצינו שגם אתם תתאהבו כמונו באורית אופיר – אורית עושה יוגה כבר מעל ל-20 שנה, הזכרון הראשון שלה הוא מהספריה העירונית ולא תתפסו אותה בלי לונגי בתיק. 

 

אורית2

אורית, תספרי לנו קצת על עצמך? 
שמי אורית אופיר, יש לי שני ילדים מדהימים: אילון ונועה, אשר באופן מפתיע דומים לי כל כך אבל גם מאד שונים ממני. דרך היותי אמא אני מגלה על עצמי ועל תבנית ילדותי שלי כל כך הרבה! אין דרך לתאר את חיי ללא נוכחותם והשפעתם של ילדיי עליי. הים הוא המקום שתמיד ארצה להיות בו והכי בשעת השקיעה. בילוי אולטימטיבי בעיני: חוף ים שקט, לונגי על החול, יין לבן, קצת פירות ואם יש בי מרץ אז גם פריסבי אני לא צריכה יותר מזה.
מה מיוחד בפעילות שלך?
הפעילות שלי משקפת את הפילוסופיה שלי בחיים: עשי מה שאת אוהבת כך לעולם לא תרגישי שאת עובדת ומן הסתם תהיי טובה במה שאת עושה. היוגה מלווה את חיי יותר מ 20 שנים, ב 12 שנים האחרונות היוגה היא גם המקצוע שלי. עבורי יוגה היא תחביב, בילוי, תרפיה, דרך לתחזק את הגוף, להרגיע את המיינד, קרש הצלה, כדור הרגעה וגם זריקת מרץ הכל יחד. בניתי סדנה אשר כולה הנאה, החל מהרגע שמגיעים לסטודיו ועד לרגע שעוזבים כל המשתתפים תמיד עם חיוך על הפנים. כל סדנה שונה מקודמתה תמיד האנרגיות טובות המינגלינג בין האנשים, הזרימה בין תרגול היוגה לעיסוי התיאלנדי, בין תנועה לשקט, אני משתדלת לא להיות "כבדה" או "רוחנית" מדיי…הרי באנו להנות לא?! 

אורית1

מה החוויה הכי מרגשת שקרתה לך ב-Funzing? 
מאד מקובל שנותנים את הסדנה איתי כמתנה, חוויה מיוחדת הייתה שזוג שעמד להתחתן קיבל במשך שבוע לפני החתונה כמה מתנות. אחותה של הכלה ארגנה את ה"מבצע" אסור היה לחשוף אותה עד לחתונה עצמה… את מועד הסדנה והמיקום היא הרכיבה על כרטיס מגזרי אותיות מעיתונים כמו מכתבי כופר של פעם ושמה להם בתיבת הדואר, עד לרגע שהם נכנסו לסטודיו הם לא ידעו מה מצפה להם, היה משעשע ביותר! 

 

אם היינו שואלים את החברים שלך במה מקנאים בך, מה הם היו אומרים? 
אני מניחה שחברים שלי יציינו את האומץ לעזוב קריירה כמנהלת תקשורת שיווקית וללכת אחרי החלום שלי להיות מורה ליוגה ופילאטיס, בורכתי בקהל מתרגלים ומתרגלות גדול מאד כך שמדי יום אני מעבירה שעורים לעשרות אנשים, חלק מהם הפכו להיות חברים טובים מאד שלי. 
ולסיום..שתפי אותנו בטיפ למארח החדש
הטיפ הטוב ביותר שאני יכולה לתת הוא לזכור שכולנו באנו להנות, החיים הם מסע, ולעיתים לצערנו גם משא…לכולנו טרדות ודאגות, אם אתם לא אוהבים אנשים אין לכם מה לעשות בפאנזינג, בנו פעילות שמקרבת בין אנשים, לרוב הדברים הכי פשוטים בחיים הם הכי מהנים. בהצלחה!
אורית

*** לפעילויות של אורית לחצו כאן ***

Facebook Comments

השארת תגובה