הכירו את אפרת

הכירו את אפרת חפץ שאחרי שנים ארוכות בהן עבדה בהייטק החליטה לשנות כיוון והביאה ביחד עם אחיה, ירון פרוסט ובן זוגו, ערן גולדין, את אחד הטרנדים הכי חמים שהגיעו לישראל לאחרונה – "פיינט דייט", שילוב בין פעילות יצירתית ואווירה של מסיבה. 

שמי אפרת חפץ, ואני בובנאית. אחרי שנים ארוכות בהן עבדתי כמנהלת שיווק בחברת הייטק, הבנתי שהלב שלי נמצא במקום אחר והחלטתי לעשות שינוי בחיים. עזבתי את העבודה והתחלתי להעביר סדנאות של בניית בובות למבוגרים. העבודה החדשה עשתה אותי מאושרת. לפני שנה בערך הגיע אליי אחי, ירון פרוסט, עם רעיון: להביא לארץ את "פיינט דייט". זה קרה אחרי שהוא ובן זוגו, ערן גולדין, היו באירוע כזה בניו יורק והתלהבו עד השמיים. החלטנו להקים ביחד שותפות ויצאנו שלושתנו לדרך. אני מדריכה את הסדנאות, ירון (שבמקצועו הוא איש דיגיטל ושיווק) עושה את השיווק ויחסי הציבור, וערן (מתכנת בהייטק) אחראי על אתר האינטרנט. בתוך כמה חודשים הפכנו ללהיט ועד היום אלפים כבר השתתפו באירוע שלנו, שמתרחש פעמיים בשבוע בברים ברחבי תל-אביב (ויש גם אחד בהרצליה).
הייחוד שלנו הוא בשילוב בין פעילות יצירתית לאווירה של מסיבה. פיינט דייט זה לא חוג ציור. זה קודם כל ערב של חוויה, ורק אחר כך גם מציירים. השילוב בין בר תל-אביבי, בירה קרה, מוזיקה טובה וציור על קנווס יוצר ערב מיוחד במינו, הרחק מכל קלישאה, שאנשים יוצאים ממנו בתחושת וואו ורצים להמליץ עליו לחבריהם. רוב הלקוחות שלנו היום מגיעים אלינו בעקבות המלצה ולא כתוצאה מפרסום שאנחנו עושים. אנשים מתלהבים מאוד מכך שאין צורך בניסיון בציור כדי להשתתף בפיינט דייט. רוב המשתתפים שלנו לא ציירו מאז כיתה ב'. הם מגיעים, נהנים, מצליחים ויוצאים עם ציור שהם גאים בו בטירוף. ואנחנו גאים בהם.
פיינט דייט זה לא חוג ציור. זה קודם כל ערב של חוויה, ורק אחר כך גם מציירים
פיינט דייט זה לא חוג ציור. זה קודם כל ערב של חוויה, ורק אחר כך גם מציירים
אז איך הכל התחיל? 
הפעם הראשונה הייתה בפאב בשדרות רוטשילד בשם "קסה ורנדה", שמאז נסגר. גייסנו את כל המשפחה והחברים שלנו כדי לעזור לסדר את כל הציוד, לקבל את האנשים וכל יתר הדברים. ההתרגשות הייתה מטורפת. הזמנו עיתונאים ומובילי דעה, וידענו שהצלחת המיזם תלויה במידה רבה במה שיקרה בערב הזה. הלחץ היה מורגש, אבל קיבלנו פידבקים מדהימים מהמשתתפים. התוצאה השתקפה לאחר מכן ביחסי ציבור: כתבו עלינו בידיעות אחרונות, בוואינט, במאקו, בעכבר העיר, גלי צה"ל, ערוץ 2 – איפה לא. כולם המליצו, וההזמנות התחילו לזרום.
איפה נמצא אותך בדרך כלל? 
בסדנאות בובות בסטודיו שלי באורנית, או אופה ומבשלת ארוחה לשלושת הילדים המקסימים שלי. לפעמים אני סתם נהנית לשבת במרפסת עם כוס קפה וליהנות מהנוף.
החוויה הכי מרגשת שקרתה לי ב Funzing היתה באחד האירועים שלנו כאשר בחור הציע נישואין לחברה שלו. הבחור פשוט כתב על הקנווס שלו: "התינשאי לי?". היינו בשוק. הבחורה אמרה כן, כולם מחאו כפיים וההתרגשות הייתה גדולה. כמובן צילמנו את המאורע והעלינו לפייסבוק, וזה הפך להיות אחד הפוסטים הכי מצליחים בעמוד שלנו.
היה לי אומץ לעזוב קריירה מצליחה וללכת בעקבות החלום שלי, וזה גם הצליח. הרבה אנשים יושבים במשרד, שונאים את העבודה שלהם ולא עושים עם זה כלום. הפחד משתק אותם.
לסיום, רצינו לדעת איזו פעילות / אטרצקיה הכי מעניינת אותך ב – Funzing?
אם הייתי הולכת לסדנה ב- Funzing זו היתה סדנת הכנת הבירה של פבל. נראה מגניב ממש!
אני מתה על בירה.
  למעבר לעמוד הפעילות של "פיינט דייט" לחצו על הכפתור "לפרטים נוספים"

 

לפרטים נוספים

 

Facebook Comments

השארת תגובה