הכירו את עידו וייל – מלך חיי הלילה של תל אביב

הכירו את עידו שידוע יותר בשנים האחרונות כעידו תיירים. הכל התחיל ששאל את עצמו: "מה אני רוצה לעשות בחיים?" והמסקנה הייתה, תל אביב + תיירים. מכאן יצא המיזם שנקרא TLVnights ומאז חייו השתנו. אם תראו מישהו הולך בראש קבוצה של 30 תיירים שיכורים ברחבי העיר, זה כנראה עידו (עידו תיירים בשבילכם).

חלק דומיננטי באופי שלי הוא האהבה לארח אנשים. אם זה חברים בבית לארוחת ערב, או תיירים בבר מגניב, פשוט כיף לי להראות לאנשים כמה העיר שלנו מגניבה ותוססת. מכאן יוצא שכל ערב בשבילי הוא חווייה חדשה וההתלהבות בהתאם. לפני שנתיים בערך החלטנו לפתוח את הפעילות שלנו גם לישראלים והשילוב של מקומיים ששותפים לאהבה לאירוח יחד עם תיירים שרוצים לדעת יותר על התרבות המקומית מוכיח את עצמו כל פעם מחדש.
אז איך הכל התחיל? 
2011 והקמתי את 'לילות ת"א' (או TLV Nights). אחרי שנים בסצנת חי הלילה החלטתי לקדם את התיירות בארץ ולקרב בין ישראלים ותיירים על ידי חשיפה לחיי הלילה המצוינים שיש לנו.
בד"כ, סבב הברים (או Pub Crawling באירופה) זו מסורת השמורה לתיירים בלבד שרוצים להכיר את מקומות הבילוי הטובים ביותר על ידי מקומיים. בסיורים שלי החלטתי לאפשר ולפתוח את הפעילות גם לישראלים שרוצים להצטרף ולחוות חוויה אחרת מאשר סתם לשבת בינוני שמוצאים בת"א.
הפעם הראשונה הייתה בסבב ברים חגיגי שעשיתי לחברים והגיעו גם 2 תיירים. למרות זאת ההתחלה לא הייתה קלה והיו ימים שאף אחד לא היה מגיע. זה היה מבאס אבל עכשיו זה כבר נראה אחרת לגמרי. 

 

 מפגש עם תיירים ותיירות מכל העולם בסבב ברים עם עידו

מפגש עם תיירים ותיירות מכל העולם בסבב ברים עם עידו
מה כל כך מיוחד ב TLVnights עבור הישראלים שביננו?
ישראלים רבים לא מוצאים את עצמם בת"א, לא יודעים באמת מה המקומות השווים אליהם כדאי לצאת ומוצאים את עצמם בבר בינוני בסוף השבוע. אנחנו מזמינים אתכם להרגיש כמו תיירים ולגלות את ת"א בצורה אחרת, להכיר חבר'ה צעירים מכל העולם ולהנות המון על הדרך!
איפה נמצא אותך בדרך כלל?
ים, מכון, משחק כדורגל, מבשל בבית או סתם רואה סרט.
תגיד, בטח חברים מקנאים בך. נכון?
אני לא עובד בעבודה משרדית משעממת, אני מכיר מלא אנשים מכל העולם, אני שותה בעבודה ויש שבועות שאני עובד רק פעמיים בשבוע 🙂
לסיום, רצינו לדעת איזו פעילות / אטרצקיה הכי מעניינת אותך ב – Funzing?
סדנת עישון בשרים של ניר דגן . 

 

לפרטים נוספים
Facebook Comments

השארת תגובה