כל יום משהו חדש – רשימת פעילויות לחודש אפריל

 

 

אם אתם מחפשים משהו מיוחד לעשות בחודש אפריל, הגעתם למקום הנכון.

Funzing מביאים לכם את כל מה שמעניין במקום אחד ולכן צוות האתר אסף עבורכם
פעילויות שוות, מקוריות ומעניינות לכל יום במהלך חודש אפריל. בין היתר תוכלו למצוא פה:
סנדאות אוכל סודיות וכשרות לפסח, סיורי טעימות בלתי שיגרתיים, סדנאות מיוחדות טיולים, הרצאות ועוד…

>> שימו לב. הפעם החלטנו לפרגן לעוקבי הבלוג שלנו  ב- 10% הנחה! <<

איך מקבלים את ההנחה?
בוחרים פעילות ותאריך >> מזינים את הקוד קופון: Funzing_AprilDay >> יוצאים ונהנים!

 רשימת הפעילויות המומלצות לחודש אפריל:

 

1 אפריל: שניה לפני שהחורף נותן את המופע האחרון שלו, ליהי, שפית טבעונית תיקח אתכם למסע שבסופו תדעו להכין מא' ועד ת' קובה טבעונית וצבעונית, תבואו רעבים!

CTA button-Details

 

2 אפריל: הקיץ בדרך והגולשים יוצאים לחפש את הגלים הגבוהים. דור דמרי (מישהו אמר האח הגדול?) גולש כבר מעל ל-8 שנים בהם צבר ניסיון רב והוא מזמין אתכם לבוא אתו לגלישת SUP שתורמת לראש נקי וגוף בריא.

 

התנסות בגלישת Sup בהנהלת דור דמרי
התנסות בגלישת Sup בהנהלת דור דמרי

CTA button-Details

 

3 אפריל: הידעתם שבישראל יש מערות מלח? מסתבר שבין הרי סדום הצחיחים מסתתרת מערה ובתוכה נטיפי מלח מדהימים. בפעילות תזכו לגלוש אל המערה באמצעות סנפלינג בלתי נשכח!

CTA button-Details

 

4 אפריל: המטבח התאילנדי הוא לא רק אוכל מענג חושים אלא גם קישוטים מרהיבים. מנצ'ט יגלה לכם בסדנה את כל הטריקים הקטנים הדרושים להכנת קישוטי אוכל, כמובן תוך כדי חוויית אוכל כייפית, ביתית, טעימה וייחודית באווירה של תאילנד.

אומנות המטבח התאילנדי

אומנות המטבח התאילנדי

CTA button-Details

 

5 אפריל: מרגישים שאתם לא מראים מספיק אהבה כלפי ילדיכם? שהילד זקוק להרבה חום ואהבה? הצטרפו אל יעל, מנחת בשיטת NLP למפגשים אינטימיים, באווירה ביתית שיתנו לכם כלים לחזק את הייחודיות של ילדיכם ולעזור להם לגלות גמישות התנהגותית.

CTA button-Details

 

6 אפריל: מה אתם אומרים? אולי היום זה יום טוב לקחת פסק זמן וללמוד משהו חדש, צבעוני, שקט ומרגיע בעבודת יד. בשעות ספורות עידית תלמד אתכם כיצד לסרוג סלסלה קטנה שתכינו בעצמכם והכל באווירה נעימה וכיפית.

CTA button-Details

 

7 אפריל: לפעמים כל מה שדרוש כדי לשדרג את העיצוב של ביתכם הוא אדם שיודע בדיוק מה הדבר הנכון במקום הנכון. ליאורה, בעלת משרד לשירותי עיצוב פנים תיקח אתכם למקום הכי מגניב בתל אביב- שוק הפשפשים. תוך כדי סיור בשוק תיתן לכם את כל הטיפים והעצות הטובים ביותר בתחום. בסוף הסיור תוכלו לדקלם גם משינה את ההבדל בין סגנון וינטג' למודרני מינימליסטי.

CTA button-Details

 

8 אפריל: מתחם שרונה בתל אביב מציע למבקרים בו דרכים רבות לבלות את הסופ"ש , ידעתם שהוא מציע גם סיור סטנד-אפ מטורף?? משה פרסטר יוביל אתכם בין המבנים העתיקים שבנו הטמפלרים תוך כדי סיפורים מההיסטוריה המקומית עם טוויסט קומי קורע מצחוק.

סיור קורע מצחוק בשרונה - התרבוש

סיור קורע מצחוק בשרונה – התרבוש

CTA button-Details

9 אפריל: המסים על האלכוהול בישראל מהיקרים בעולם מה שגרם לפבל מרמת גן להחליט לבשל בירה בעצמו אחרי שגילה שבקבוק בירה בהכנה עצמית עולה 3 שקלים(!!). בקצת פחות מ-3 שעות של סדנה משכרת, תכינו כ-40 בקבוקים של בירה תוך כדי טעימה ממבחר בירות מגוונות. כן, ברור שתקבלו בקבוק לבית!

CTA button-Details

 

10 אפריל: אורגזמה, או שיש או שאין? מה הפרטנר עושה לא נכון? במפגש עם שרית גל כהן, מרצה ומנחה סדנאות למיניות בריאה כ-12 שנים תחקרו את הסודות הקטנים שבין הסדינים ותתפלאו לדעת מה עוד אפשר ללמוד מבן או מבת הזוג 🙂

 

כל מה שרציתם לדעת על סודות האורגזמה
כל מה שרציתם לדעת על סודות האורגזמה

CTA button-Details

 

11 לאפריל: אם המטבח משחרר אתכם ועוזר לכם להתחבר לעצמכם אולי כדאי שתבוא למפגש פנויים- פנויות של טדי, בעל עסק בתחום המזון הבריא שמאמין שאוכל יכול לחבר בין אנשים, גם רומנטית. תנסו, מקסימום יהיה טעים!

CTA button-Details

 

12 לאפריל: הכנת גופי תאורה בהדרכת אמן רב תחומי בעל ניסיון עשיר. בסדנה תלמדו איך להכין גוף תאורה מפורצלן נוזלי שיהפוך לפריט אומנותי שדרכו ייצא האור בשלל דוגמאות מרהיבות על הקיר.

CTA button-Details

 

13 לאפריל: יקומים מקבילים באמת קיימים? כמה הם דומים ליקום בו אנו חיים? נברר מה יש לפיזיקה המודרנית להגיד על האפשרות שיקומים נוספים קיימים, מה האופי של היקומים השונים והאם אי פעם נוכל לתת מענה חד משמעי לשאלה הגדולה הזו.

 

יקומים מקבילים
יקומים מקבילים

CTA button-Details

 

14 לאפריל: מתאים לכם קצת אקסטרים לווריד? הצטרפו לסנפלינג במערות קומראן-חוויה אתגרית היסטורית. סנפלינג אתגרי עם כל הציוד הנדרש הישר לתוך מערות קומראן, בה חיו חברי כת האיסיים שהשאירו צוהר להיסטוריה היהודית העתיקה.

CTA button-Details

 

15 לאפריל: מקצועות שנעלמו מהעולם– יוצר מטקות, אמנית בובות ומפחלץ חיות. סיור רכוב של מספר שעות בין בעלי מקצוע
שנעלמו מן העולם, אך נשארו עדיין מעטים שיספרו את פרויקט חייהם שנגדע בעולם של רובוטים ופלאפונים מדברים. בסוף הסיור
תתיישבו לאכול במסעדת אבו אל עבד האותנטית.

בעקבות בעלי מלאכה שנעלמים מן העולם

בעקבות בעלי מלאכה שנעלמים מן העולם

CTA button-Details

 

16 לאפריל: היכנסו לקצב החישוק ובואו לחשק בפארק! פעם כשהיינו ילדים לרקוד עם חישוק לצלילי מוזיקה היה הדבר הכי כיף בעולם. אנו ממליצים לשחזר את ההרגשה המשוחררת ולהצטרף לג'ול ל-5 שעות של כיף, שחרור וחיטוב הגוף כמובן.

CTA button-Details

 

17 לאפריל: ידעתם שצה"ל מחזיק קוסם ראשי? קליוסטרו, הקצ"ר (קוסם צברי ראשי) מזמין אתכם לקייטנת פסח בה תקבלו המון קסמים, ארוחת צהריים חמה, קסם ויחס אישי, תעודת קוסם, וכל מה שצריך בשביל להיות מאושר.

CTA button-Details

 

18 לאפריל: כמה פעמים הבטחתם לעצמכם – "ממחר אני עושה דיאטה!", "במבחן הבא אתחיל ללמוד לפני הזמן" וההבטחה הקלאסית ביותר – "ממחר אתחיל לעשות ספורט!" יהודית כ"ץ, יזמית ומרצה לפסיכולוגיה חיובית תעזור לכם לחזור ולהיות אדון להרגלים הישנים שלכם.

 

שינוי הרגלים - יהודית כץ
שינוי הרגלים – יהודית כץ

CTA button-Details

 

19 לאפריל: טיול ברמות מנשה הירקרקים, הליכה בשדות עפר בתוך שדות החיטה ואתנחתא בצל עצי האיקליפטוס כדי ליהנות מכיבוד קל והתנסות בנגינה על כלי הנשיפה דיג'רידו בהנחייתו של מומחה הנגינה ובניית כלי נשיפה – גונן ברלב.

CTA button-Details

 

20 לאפריל: לא צריך קורס איפור שנמשך חודשים רבים כדי ללמוד לסובב ראשים. יום, סליחה, שעתיים בלבד עם בתיה, מאפרת מקצועית תעזור לכם לעשות סדר בתיק האיפור ולחיוך גדול על הפנים!

CTA button-Details

 

21 לאפריל: סיור בעקבות משוררים ושיכורים– חוויה נוסטלגית ותרבותית. מיכל תיקח אתכם(בתקווה שתוכלו ללכת ישר) בין נקודות שונות בעיר הלבנה שקשורות לחייהם של המשוררים הגדולים שלנו, למשל אלתרמן, פן וכו'.

 

CTA button-Details

22 לאפריל: סיור בין מטבחי העובדים הזרים בתל אביב. מה לא שמענו על העובדים הזרים ? שהם אלימים, שהם גיס חמישי, שהם פוגעים בשוק העבודה הישראלי. בשקט בשקט מתחת לכל הכותרות הגדולות, מתקיימת באזור התחנה המרכזית הישנה, סצנה
גסטרונומית סודית ומחתרתית, שמעטים הישראלים המכירים אותה.

 

סיור טעימות מחתרתי בדרום תל אביב
סיור טעימות מחתרתי בדרום תל אביב

CTA button-Details

 

23 לאפריל: סיור בין הסמטאות של השכונה הציורית, נווה צדק בתל אביב. מה עשו סוסים בקומה השנייה של סוזן דלל?איך הגיבו המרוקאים שהגיעו העולים הרוסים?למה חיפש הרב קוק עיתונים ברחוב?כיצד התכוננו הטמפלרים לשלג? ובמי היה מאוהב ש"י עגנון? כל התשובות בסיור המרתק.

CTA button-Details

 

24 לאפריל: בואו להתפנק. עיסוי להמונים! אלן, בעלת קליניקה לעיסוי תעביר לכם סדנה שתיתן לכל אחד את האפשרות לפנק את האהובים שלו במסאז' מרגיע ומשחרר. זאת סדנה שתרצו לחזור עליה שוב ושוב!

CTA button-Details

 

25 לאפריל: יש לכם שני ידיים שמאליות? מעולה! כי בסדנת פיינט דייט לילדים בהנחיית ירון אין צורך בשום כישרון ציור, זה כל הקסם. זאת לא סתם עוד סדנת ציור רגילה, יהיו שם קנבס, צבעים, צחוק, הנאה ואפילו פיצה ושתייה כשרים לפסח!

ספיישל פסח: פיינט דייט הורים וילדים
ספיישל פסח: פיינט דייט הורים וילדים

CTA button-Details

 

26 לאפריל: בשנים האחרונות גדלה ההערכה שיש לאנשים (ולרשויות) כלפי הגרפיטי, אומנות הרחוב שמקשטת את קירות העיר. קחו את ילדיכם ואת כל המשפחה לסיור אומנותי בגובה העיניים שבסיומו תעריכו ותהנו מהאומנות הכי אורבנית בסביבה.

CTA button-Details

 

27 לאפריל: מה דעתכם על סדנה בסימן ירוק שתלמד אתכם את כל מה שדרוש כדי לגדל גינה אורבנית ממש באמצע הכרך הסואן? הסדנא שתתקיים על גג דיזנגוף סנטר תקנה ידע תאורטי ומעשי על שיטות חקלאיות מודרניות ושילובם בסביבה העירונית.

 

גידול ירקות אורבני
גידול ירקות אורבני

CTA button-Details

 

28 לאפריל: לסיים את השבוע עם חמר, כוס יין ומוזיקה טובה. בסדנה תוכלו לגעת בחמר, לשבת על האבניים, ולעבוד עם החמר על השולחן, לשבת ביחד בחברה נעימה עם כוס יין משובח, מוזיקה טובה, בשורה התחתונה- אווירה מושלמת לסופ"ש רגוע.

CTA button-Details

 

29 לאפריל: אוליביה, נזיר בנדיקטי החי בארץ החי בארץ קרוב ל-40 שנים פותח את דלתות העץ של המנזר היפהפה בו הוא גר. המנזר, הממוקם בישוב הערבי- אבו גוש, נקודה ייחודית שמפגישה בין דתות ולאומים שונים הגרים יחד בהרמוניה מושלמת. בסיור תזכו לשמוע שירה נוצרית מרטיטת לבבות ולטעום מהלימונצ'לו שהנזירים מכינים בעצמם.

CTA button-Details

 

30 באפריל: אומרים שהדברים הכי טובים נמצאים מתחת לאף שלנו. פה בתל אביב גועשת סצנת חיי לילה משחררת חושים. הצטרפו לסיור פאבים (Pub Crawling) בו נבקר בכל שעה בפאב אחר, יחד עם תיירים ותיירות מרחבי העולם עד שלא תוכלו יותר לעמוד על הרגליים.

הצטרפו לסבב ברים הכי טוב בתל אביב!
הצטרפו לסבב ברים הכי טוב בתל אביב!

CTA button-Details

 

 

 

  • המבצע עד גמר המלאי
  • קוד הקופון בתוקף עד 31.4.16
  • אין כפל מבצעים
Facebook Comments

השארת תגובה