נפש בריאה בגוף בריא – סדנאות ופעילויות לשיפור איכות החיים שלכם!

לחץ, סטרס, תזונה לקויה, חשיפה לחומרים מזיקים – כולם תסמינים של העולם המערבי בו אנו חיים. תופעות אלה מזיקות לגוף שלנו וגורמות לנו לחוסר רוגע וחוליים שפוגעים באיכות החיים שלנו, וחבל. "נפש בריאה בגוף בריא" אמר החכם היהודי-הרמב"ם, וזה עובד גם הפוך. לכן חשוב לטפח את הגוף וגם את הנפש בהרמוניה כדי לחיות חיים ארוכים ומאושרים.

לחץ. לחץ. לחץ. כולנו קרבנות של הלחץ בחיים שלנו, בעבודה, בבית, המשפחה, כולנו נמצאים במרדף נגד הזמן שכולל בתוכו הרבה לחץ. במחקר שנעשה על ידי משרד הבריאות והבטיחות הבריטי על עובדי בית החולים נמצא כי לחץ ממושך בעבודה הוא יותר גרוע ללב מהשמנה של 20 ק"ג או הזדקנות של 30 שנים. יהודית כץ, יזמית שמגיעה מתחום הפסיכו-ביולוגיה, מדעי המוח ומחקר קליני מאמינה שהלחץ לא חייב להיות שלילי. "מסתבר שאנשים שחווים לחצים לא קטנים אך תופסים אותם כמאתגרים חווים חוויה שונה לגמרי – ובהתאם, גם התגובה של הגוף שלהם משתנה לחלוטין ומובילה לתוצאות חיוביות!". בהרצאה שלה היא תדבר על הקשר בין לחץ וההשפעות של הלחץ על הגוף והמוח ואיך להפוך אותו לגורם מעצים בחיים!

למי: מבוגרים.
מתי: יום ראשון ה-27/3/16 בין השעות: 20:00-22:00.

CTA button-Details

 

למוזיקה ישנה השפעה עצומה כל כך עד שמחקרים גילו כי מוזיקה יכולה לעזור לסובלים מחרדה ודיכאון להתמודד עם הקשיים שלהם. במקום להסתמך על מתן מרשמי תרופות בלבד. הקליניקה הראשונה לתרפיה במוזיקה נוסדה בשנת 1950 וכיום קליניקות של תרפיה במוזיקה נפוצות בכל העולם. הן מוכיחות כי מוזיקה יכולה להוות חלק חיוני בבריאות וברווחה המנטלית של האדם. אידה רובין, מ"טליה"- קליניקה שיתופית של מטפלים ממקצועות הרפואה המשלימה, מזמינה אתכם למפגש עצמתי של צלילים שירטיטו את גופכם ונפשכם. בקונצרט ההוליסטי ישתתפו כלים אתניים שונים, כגון: דידג’רדו בסולמות שונים, קערות טיבטיות, ועוד. צלילי הדידג’רדו הקערות הטיבטיות מרטיטים נוזלי גופנו ובכך מביאים ריפוי, שינוי והנעה פנימית בנוסף הם מרטיטים את מערכת העצבים שלנו ומביאים אותנו לאיזון וריפוי.

צלילים מרפאים
צלילים מרפאים

למי: מבוגרים/ילדים/מותאם לנכים.
מתי: יום שבת ה-02/04/16 בין השעות: 20:00-22:00.

CTA button-Details

 

חזרתם מיום מטורף בעבודה, הדבר הראשון שאתם עושים זה מדליקים את הדוד מים ומחכים בקוצר רוח לאמבטיה חמה מפנקת שתסיר את הלכלוך והמתח מעליכם. אין כמו תוספת של סבונים ארומטיים, טבעיים לפינוק מושלם. מהשלב הראשוני ועד המוצר המוגמר הסדנה של יאלי תיתן לכם את הכלים להכין סבונים טבעיים בריחות מושלמים. יאלי למדה את התחום והיום היא מייצרת מוצרי קוסמטיקה טבעיים בעצמה ואף מכשירה אחרים בתחום. במסגרת הסדנה תקבלו את כל המידע הדרוש להכנת הסבון, תתנסו בתהליך ההפקה, פורמולות מצוינות להכנת סבונים כולל שדרוגים וגם תקבלו 3 סבונים טבעיים להתנסות כשתחזרו הביתה.

סבון טבעי
סבון טבעי

למי: מבוגרים.
מתי: יום שבת ה-04/04/16 בין השעות: 08:00-10:00 בבוקר.
תאריך הבא: יתפרסם בקרוב.

CTA button-Details

 

יאלי לא עצרה בסבונים והיא גם מלמדת אחרים איך להכין ליין שלם של קוסמטיקה טבעית מעשה ידיהם.
התכשירים הנמכרים ברשתות השיווק לא מתאימים לעור שלך ופוגעים בו? את אלרגית למוצרים האלו? חוששת מהחומרים שיש בהם? אין בעיה, הקוסמטיקה שתכינו מורכבת ממוצרים טבעיים בלבד כך שתדעי בדיוק מה הם מכילים ותמנעי מרכיבים הידועים כמזיקים. בסדנה תכיני שישה מוצרים קוסמטיים כגון: מסיר איפור, מי פנים, פילינג, מסיכה, קרם פנים וסרום וכך גם תפתיעי את המשפחה במוצרים מעשה ידיך וגם תהני מחסכון כספי רב!

הכנת מוצרי טיפוח טבעיים
הכנת מוצרי טיפוח טבעיים

למי: מבוגרים.
מתי: יום שבת ה-01/04/16 בין השעות: 10:00-12:00 בבוקר.
תאריך הבא: יתפרסם בקרוב.

CTA button-Details

 

במרחק נסיעה קצרה מהעיר הסואנת בפרדס חנה כרכור, שעליה כתב הזמר אהוד בנאי את המשפט "שלוות עולמים, פרדס חנה-כרכור" תעביר לכם יולה, רוקחת טבעית סדנה להכנת בשמים טבעיים בארומות מדהימות של אביב חופשי.
בסדנה תערבבו מרכיבים שונים, תתחברו לריחות, זיכרונות שלכם במטרה לרקוח בשמים טבעיים, כל אחד לפי העדפותיו וטעמו האישי. בסיום הסדנה תקבלו בקבוקון בושם אישי במגוון ריחות כמו למשל- וניל, תפוז או פצ'ולי עדין.

הכנת בשמים טבעיים
הכנת בשמים טבעיים

למי: מבוגרים.
מתי: יום שישי ה-18/03/16 בין השעות: 10:00-12:00 בבוקר.
תאריך הבא: יום רביעי ה-23/03/16 בין השעות: 19:00-21:00 בערב.

CTA button-Details

 

מנדלה (מעגל בסנסקריט) מסמלת, לפי הדתות ההודיות את היקום ואת נפש האדם. הן משמשות דתות שונות ברחבי העולם בטקסי תפילה ומדיטציה. בהרים הגבוהים שבטיבט מתגוררים נזירים שמשתמשים במנדלה עשויה מחול כחלק מתרגיל ריכוז וסבלנות. קלרי התוודעה לעולם המנדלות הארוגות והתאהבה בהם מיד. מביתה שבלב המטרופולין התל אביבי היא מעבירה סדנה של אריגת מנדלה שבה תלמדו על המסורות העתיקות שמשתמשות במנדלה ועל ההשפעות החיוביות שתולים בה. תלמדו לארוג בשיטה של שזירת חוטים באווירה נעימה וקסומה.

מה המנדלה שלכם?
מה המנדלה שלכם?

למי: מבוגרים.
מתי: יום חמישי ה17/03/16 בין השעות: 17:00-20:00.

CTA button-Details

 

 

 

 

 

Facebook Comments

השארת תגובה