10 עובדות על רוצחות סדרתיות

תמיד חשדתם שהמורה שלכם היא רוצחת סדרתית בסתר? חושבים שגברים טובים יותר כרוצחים סדרתיים? ומשתעשעים במחשבה שאישה רוצחת מתוך כמיהה לשליטה? הצטרפו להרצאת  FUNZING על הבר שתשבור לכם את כל מה שחשבתם עד היום על רוצחות סדרתיות. בינתיים קבלו טעימה קטנה ותתכוננו להיות מופתעים!

  1. מאפיינים: מאפייני הרוצחות דומה מאוד למאפייני מגדר הנשים בחברה, שכן הן לרוב משתמשות במקצועות המסורתיים של נשים, המקצועות העדינים, עם רצון לתרום לזולת ולעולם כגון, מורות, אחיות, מטפלות וגם זונות. כך במסכת המקצועות הזו הן משתמשות על מנת למצוא את הקרבנות שלהן
  2. תשוקה OUT, כסף IN: רוצחות סדרתיות נוטות לרצוח באופן סדרתי עבור עוצמה וכסף. זאת בניגוד לדעת למאפיינים של הרוחצים הסדרתיים המבצעים את הפשע עבור תשוקה ושליטה.
  3. מקצועיות ומיומנות: הנשים, לא תמיד נתפסות אך אם וכן ייתפסו, זה יהיה לאחר תקופה זמן הארוכה. בממוצע, פי שניים מזו של רוצח סדרתי.
  4. נעים להכיר: רוב הרוצחות הסדרתיות הכירו את הקרבנות שלהם. חלקם מתוך חוג המשפחה או מתחום העבודה.
  5. סוף מעשה במחשבה תחילה: חלק ממעשי הרצח של הרוצחות הסדרתיות מבוצע תוך מחשבה ותכנון ובאמצעות רעל שלעתים קשה לאתרו בגוף הנרצח ולבסס אשמת רצח. זוהי אחת מהסיבות לכך שקשה לאתר את הרוצחות הסדרתיות.

    רוצים לשמוע עוד?
    הצטרפו להרצאות על רוצחים סידרתיים ב-Funzing על הבר.

  6. זכר מול נקבה: אחוז הנשים מסך הרוצחים הסדרתיים אינו ברור ומותנה במקור מסירת המידע: לפי ה-FBI הן מהוות כ- 10%.
  7. הדעה הנוספת: אל מול המידע בעובדההקודמת, לפי אגודת הפסיכיאטריה הבריטית הרוצחות הסדרתיות מהוות שישית מכלל אוכלוסיית הרוצחים הסדרתיים.
  8. חזקות ואלימות: רוב הקורבנות יהיו נשים או ילדים. בחלק מהמקרים שבהם יירצחו גברים זה יבוצע באלימות שלעתים אינה נופלת מזו של רוצחים סדרתיים גברים.
  9. מפתיעות: רוצחות סידרתיות מבצעות את הרצח "מתחת לרדאר", הן הנשים ה"טובות", חסרות רישום פלילי מוקדם ולכן הן פחות חשודות.
  10. מספר אחת באמינות: בהמשך לעובדה השלישית, נשים הן רוצחות סדרתיות טובות ומוצלחות יותר מאשר הגברים. חלקן הגדול מעורר אמון ולכן הן מצליחות יותר גם בתחום הזה של הפשיעה .
את ההרצאה  – רוצחות סדרתיות ו"אלמנות שחורות", יעבירו ד"ר אבי זלבה, ד"ר לקרימינולוגיה, קצין משטרה בכיר בדימוס, יועץ, מרצה ומנחה סדנאות ופרופ' תמר אלמור, דיקן בית הספר למדעי החברה והפסיכולוגיה במסלול האקדמי, המכללה למנהל.
אל תפספסו את הכתבות האחרונות שלנו:
חוגגים בניגוב – מתכון סודי במיוחד לחומוס מסבחה אורגינל
טעים

חוגגים בניגוב – מתכון סודי במיוחד לחומוס מסבחה אורגינל

כל ישראלי אמיתי יודע שאין כמו חומוס. גם אם אכלתם במסעדות היוקרה של בירות העולם הגדול, חומוס טרי, עם פיתה

קיש מי- קיש עגבניות שרי שיטריף את האורחים שלכם!
טעים

קיש מי- קיש עגבניות שרי שיטריף את האורחים שלכם!

אחרי המצות והמנגל, הגיע הזמן לפנות מקום לחג הכי טעים שיש – חג שבועות! החג בו זה הכי לגיטימי לאכול

פרחים זה כל הסיפור – 6 טיפים לסידור פרחים חגיגי לפסח
סדנאות

פרחים זה כל הסיפור – 6 טיפים לסידור פרחים חגיגי לפסח

אם אתם מתארחים (כבר קניתם מתנה?) או מארחים (בהצלחה עם הכלים), חג הפסח הוא אחד החגים החשובים ביותר, מה שמבשר

Funzing הוקמה לפני כ-5 שנים על מנת לשנות את תרבות הפנאי בישראל. מאז ועד היום מעל 400,000 אנשים השתתפו באירועים ובפעילויות שלנו. באתר תמצאו אלפי חוויות ואטרקציות מיוחדות וחד-פעמיות ברחבי הארץ, לקהל הרחב, לארגונים ולחברות. 
הידעתם? מלבד בישראל אנחנו פועלים גם באנגליה ובסינגפור – אם במקרה אתם באזור 😉

Facebook Comments

השארת תגובה