הכירו את ליבנת גוטליב – האישה שהופכת הכל למתוק!

קבלו את ליבנת גוטליב האישה והמקרון, מהנדסת שהחליטה לנטוש את המחשב לטובת מה שהיא באמת אוהבת – קינוחים. (גם אנחנו ממש אוהבים…לאכול אותם) הסדנאות של לבנת הן הסדנאות הכי צבעוניות וטעימות ככה שאם בדיוק מתחשק לכם משהו מתוק זה המקום בשבילכם!

 
אז איך הכל התחיל?
הכל התחיל כשיצאתי מעבדות לחירות!
שמי ליבנת גוטליב, מהנדסת וקונדיטורית, ואולי כדאי לומר הפוך – קונדיטורית ומהנדסת והשנה התחלתי לעשות את מה שאני הכי אוהבת גם למחייתי. הדבר שאני הכי אוהבת בעולם (חוץ מאת בעלי ואת שלושת ילדיי) הוא אפייה, ואני מאד אוהבת לארח, ללמד, להעביר ידע.

 

 סדנת מקרונים - הקינוח הכי צבעוני וטעים

סדנת מקרונים – הקינוח הכי צבעוני וטעים
תגידי ליבנת, למה קינוחים?
 כי זה טעים!
כשאני בונה סדנה חדשה אני מנסה להכניס כמה שיותר תוצרים יפים וטעימים, ומכוונת לכך שהאנשים שיתארחו אצלי יצאו עם הרבה ידע חדש (לפעמים קשה לעצור אותי כשאני מתחילה לדבר על סוכרים ועל שמרים או על היסטוריה של קינוחים), וגם שיהיה לנו כיף. סדנאות קינוחים זה גם פאן וגם עשיה. כל מי שמגיע מקבל חוברות מתכונים מושקעות וארוכות להן אני עושה הגהה מספר פעמים (שונאת טעויות) ככה שיוצאים גם עם מתכונים וגם עם מה לנשנש בדרך הביתה.
 
הפעם הראשונה שהעברתי סדנה הייתה…
בחג שבועות שעבר. כל כך התרגשתי שלא נשמתי ולא ישנתי כמה ימים לפני. הכל עבר חלק בדיוק לפי התכנון שלי, היתה עמידה מושלמת בזמנים לפי מערך השיעור שבניתי, וכולן אפו, נהנו, טעמו והצטלמו ואני הייתי בעננים. אין כמו הפעם הראשונה!

 

הדגמת הכנת קראנץ שמרים, צולם בסדנת שמרים של עוגצ'קה
הדגמת הכנת קראנץ שמרים, צולם בסדנת שמרים של עוגצ'קה
 
מה החוויה הכי מרגשת שקרתה לך ב-Funzing?
יום אחד קיבלתי טלפון מתחקירנית של ערוץ 2 שטענה שנתקלה בפעילות שלי בFunzing – סדנת קינוחים חובקי עולם. הייתי די סקפטית וחשבתי שעובדים עליי, אבל זרמתי ומפה לשם – הסדנה שלי (שלי!) הופיעה בתוכנית הבוקר של אברי והילה, בזכות פאנזינג.

 

תגידי, בטח חברים מקנאים בך. נכון?
אני לא ממש אוהבת את המילה "קנאה" אבל אני חושבת שהרבה אנשים קצת מקנאים בי על זה שאני כזו רזה למרות שאני אוכלת כל כך הרבה עוגות.
 
לסיום, שתפי אותנו בטיפ הכי חשוב למארח החדש
תמונה אחת שווה אלף מילים. אבל הרבה תמונות והרבה מילים ביחד יוצרים שיקוף כמה שיותר קרוב למציאות של החוויה ויביאו יותר אנשים לפעילויות.

 

לכל הפעילויות של לבנת לחצו כאן >>> http://bit.ly/29FZ3cB

 
 
 
Facebook Comments

תגובה אחת

  1. רויטל הגב

    מעוניינת בפרטין

השארת תגובה