הכירו את האישה שבקיר – מיכל קרקינובסקי

קבלו את מיכל קרקינובסקי, מדריכת סיורי תרבות ואמנות בתל אביב. מורת דרך מוסמכת עם רשיון להדרכה בעברית, אנגלית ו….יפנית! אם גרפיטי זה הקטע שלכם, הגעתם למקום הנכון.

 

סיור גרפיטי לילדים בקומה השביעית (במתחם מקורה)
סיור גרפיטי לילדים בקומה השביעית (במתחם מקורה)
 
היי מיכל, אז מה את מספרת לנו?
היי! אני מיכל קרקינובסקי (והשם הזה ילך איתי עד הסוף…)  ונראה לי שהצגתם אותי אבל מי שעדיין לא יודע – אני מדריכת טיולים. הדרכת טיולים משלבת את כל מה שאני אוהבת: לחקור וללמוד, לשנן לספר, להדריך והוסיף ערך מוסף, לעורר סקרנות במשתתפים ולהדביק אותם בהתלהבות שלי מן הנושא.
עיקר המחקר וההתחמחות שלי עוסקים באמנות ישראלית ובגרפיטי בפרט. בחמש השנים האחרונות אני חוקרת את הנושא ומאד אוהבת לחשוף את הקהל לנפלאות האמנות האורבנית שיש לעיר הנהדרת, בה אני חיה, נושמת וכל הזמן מבלה ולומדת, להציע…
סיור גרפיטי לילדים בכל הגילאים
סיור גרפיטי לילדים בכל הגילאים
למה הצטרפת לפאנזינג?

כי זה כדאי! זהו הממשק היחיד בו אני יכולה לקבוע סיור לקהל הרחב, ולהסתמך על מערכת שגובה את התשלום ומעבירה את הפרטים בלי טעויות – פשוט גאוני! אני מהותיקים שבמארחי פאנזינג ונהנית מאד מן התגובות שמשאירים המשתתפים, וכן מהטיפול של צוות האתר! ת- ע- נ-ו-ג.
מתי הייתה הפעם הראשונה שלך?
הפעם הראשונה שלי היתה כשבניתי סיור בעקבות אריק אינשטיין עבור העמותה לתיירות של תל אביב. למדתי את תולדותיו משך 3 חודשים, כתבתי ותיקנתי, הדרכתי 5 קבוצות של חברים לפני שהודעתי שאני מוכנה. הייתי לחוצה ונרגשת: זה היה לפני 5 שנים. אריק אינשטיין עוד היה בחיים. היום אני מסיימת את הסיור ליד קברו, ובדרך לשם אני משמיעה את שירו: " כנראה שנשאר כאן לעולם, כנראה שלא נזוז מכאן אף פעם…" (מתוך: תמיד זה הים)
איפה נמצא אותך בדרך כלל?
כמו כל תל אביבית אמיתית, אם אני לא בסיור בעיר, תוכלו למצוא אותי אצל ההורים במושב בדרום או בים, או במדבר, או אולי דוקא מטיילת בצפון. כמו כן, יש לי חלום שאני מקווה להגשים בקרוב: לנסוע לתקופה קצרה ליפן, ואז לשוב ולהדריך כאן יפנים. אחלו לי בהצלחה.
 סיור גרפיטי לילדים בכל הגילאים

סיור גרפיטי לילדים בכל הגילאים
לאיזה פעילות של פאנזינג תרצי להצטרף?
אני מאד רוצה להצטרף לסיור במטבחי העובדים הזרים. כל כך קרוב אלי, וכל כך רחוק… דומני כי הגיע הזמן להתקרב.
ולסיום, תני טיפ למארח החדש
הרבה תמונות! להשתדל לקיים את הפעילות גם אם מספר הנרשמים נמוך. לענות להודעות מהר!

 

לכל הפעילויות של מיכל לחצו כאן >>> http://bit.ly/2aayPS4

Facebook Comments

השארת תגובה