חמישה דברים מגניבים שאפשר לעשות בחורף

מכירים את זה שמודיעים בחדשות שבימים הקרובים תהיה סופה וכל המדינה נכנסת לסערה? בימים אלו בד"כ אין חשק לצאת, אנו נכנסים מתחת לפוך ומנוונים לנו בבית. אחרי כמה ימים זה כבר יכול להימאס ובדרך כלל נרצה כבר להתאוורר ולנשום קצת אוויר (גם אם במקום סגור). אז הבאנו לכם כמה המלצות מצוינות של פעילויות, סדנאות ומפגשים שיתקיימו בתקופה הקרובה אליהם כדאי ואפשר ללכת ללא קשר למזג האוויר:

1. מפגש נגינה על גיטרה למתחילים בשיטה ייחודית – כבר תקופה לא קצרה שאהבה שמעיה הצליח ללמד מאות אנשים לנגן בגיטרה. אהבה פיתח שיטה ייחודית בה כבר אחרי מפגש אחד כל אחד לומד 2-3 אקורדים, יודע איך להחזיק את הגיטרה ומנגן שיר ביחד עם כל הקבוצה. לכל מי שחלם לשבת מסביב למדורה, אף פעם לא מאוחר מידי! והמחיר? 50 ש"ח בלבד. כמובן שהמפגש מתקיים בחדר חזרות סגור, חמים ונעים אז כדאי להצטרף. לכל הפרטים –> כאן.

positiv

2. מפגש עם תיירים ותיירות מכל העולם בסבב ברים עם עידו – את הסבב של עידו כבר עשרות ישראלים הכירו. אחרי שנים שאסף תיירים ותיירות מרחבי ההוסטלים והמלונות השונים בת"א לסבב ברים בעיר הגדולה, החליט עידו לפתוח את השערים ולצרף גם ישראלים וישראליות למסע בין הברים. אז מה קורה שמה? בדיוק כמו באירופה, אתם מצטרפים לקבוצה של 20-30 תיירים, מקבלים בירה קרה ביד ומתחילים להכיר. אחרי כמה צ'ייסרים יוצאים לכיוון שדרות רוטשילד ועוברים בין 4-5 מועדונים, יש טיימר של שעה בכל מועדון ורק האמיצים שורדים עד הסוף. בכל מזג אוויר ובכל מצב, תמיד שמח כאן!
לכל הפרטים –> כאן.

3. הצטרפו לסדנאות הדפסה וכריכה עתיקה כמו פעם – הזדמנות חד-פעמית לחוות, ללמוד וליצור בדפוס כמו פעם, בשיטה המעוררת את כל החושים: בואו להרגיש את אותיות המתכת והעץ הגלופות, להאזין למנגינה הקסומה שמפיקות מכונות ההדפסה, להריח את ריחם העז, הנקי והעמוק של הצבעים והחומרים, למשש את האותיות המודפסות, השקועות והבולטות ולהפיק הנאה וסיפוק מיצירה בידיים; לעצב, להדפיס ולכרוך! בקיצור, אם בא לכם לכרוך גלויות, כרטיסי ברכה, סימניות, יומנים, פוסטרים, שלטים, מחברות, כריכות קשות, תיקיות, כרטיסי ביקור, מעטפות, ניירות מכתבים ועוד הצטרפו (כמובן בכל מזג אוויר).
לכל הפרטים –> כאן.

4. לימדו לרקוד סלסה במסיבה לטינית לוהטת בהדרכת גלעד – סלסה פלורנטין מזמינה אתכם במוצאי שבת למפגש מיוחד בו תלמדו סלסה בקבוצה תומכת החל מהצעד הראשון. בשיעור תקבלו את כל היסודות שתצטרכו והדרכה אישית וכמובן שלאחר מכן תסיימו אותו במסיבה סוחפת. כל מי שמצטרף למפגשים של גלעד בד"כ לא מפסיק. השיעור מתקיים בסטודיו לוהט וכמובן שמדובר באטרקציה שמתאימה לחורף.
לכל הפרטים –> כאן.

Dance Floor

5. הדרכת וויסקי וטעימות עם מומחה בבית המרזח – לחבר'ה הצפוניים שבינינו (או גם מעמק יזרעאל ודרומה) בטוח יצא לשבת או לשמוע על 'בית המרזח'. אז לאחרונה החליטו הבעלים והברמנים המובילים של המקום לייצר מפגש מיוחד בו הם מבצעים הדרכת וטעימות וויסקי. מה קורה שמה? תקבלו מושג על ההיסטוריה והמורשת של המשקה, על סוגיו השונים וכמובן שתחממו את הגרון במשקה המוזהב תוך כדי (וגם תלמדו להבדיל בין סוג לסוג). המפגש מיועד לחובבים וגם למתחילים בתחום ובהחלט מומלץ בימים הקרירים (וויסקי הוא מחמם מצוין).
לכל הפרטים –> כאן.

Facebook Comments

השארת תגובה