מסע בזמן, קץ האנושות וחיים אחרים – מה המדע אומר על זה?

מסע בזמן, קץ האנושות, יקומים מקבילים, על פניו נשמע כמו רקעים מעולים לסרטי פנטזיה ומדע בדיוני מסמרי שיער אבל תופתעו לגלות שהמדע מתייחס לתופעות אלו ברצינות (טוב, לפחות חלקם)ואף מנסה להשתמש בכלים שעומדים לרשותו על מנת לחקור אותם!!

הפיסיקאי סטיבן הוקינג, הנחשב לחכם באדם כבר הכריז שהוא מאמין בקיומם של חייזרים  וטוען שמסע בזמן אפשרי, אבל רק לעתיד, מה שאומר שלא תוכלו לראות מי דפק לכם את האוטו בחנייה אתמול אבל כן מי יפגע בו מחר, ככה שתוכלו להפתיע אותו בשידור חי!
ועכשיו ברצינות, אם אדם בסדר גודל של הוקינג מקדיש זמן ואנרגיה לנושאים אלו אז כנראה שיש דברים בגו.

ד"ר בועז קרני הוא בעל תואר שלישי בפיזיקה ותואר שני במתמטיקה מהאוניברסיטה העברית, מורה ומרצה לחינוך מדעי. קרני מגיע לבר "האוטו רוטשילד" בתל אביב כדי לדון אתכם באפשרות של מסע בזמן על פי תאוריות מדעיות מתחום הפיזיקה ומה ההבדל בין מסע אחורה בזמן לבין מסע קדימה בזמן, במידה ויש אפשרות כזאת?בסיום ההרצאה תצאו עם כל התשובות שרק חיכיתם לשאול בנוגע למסע בזמן.

 

Time - warp traveling in space, illustration
גולשים בזמן (הפנוי)
למי: מבוגרים.
מתי: יום ראשון ה-22/5/16 בין השעות: 19:30-21:30.
תאריך הבא: יתפרסם בקרוב.

CTA button-Details

 

מי שראה את שובר הקופות הבדיוני – "היום שאחרי מחר" , עם סצנות הבעתה והקרחונים שהביאו חורבן על העיר ניו-יורק, מבין את המשמעות האמתית של המושג "קץ האנושות" אבל מסתבר שעל פי המדע ישנו סיכוי הסתברותי אמיתי שהאנושות לא תשרוד לעד. בהרצאה יתקיים דיון על עתיד האנושות, תכירו את טענת "יום הדין" ותקבלו הבנה כיצד יקומים מקבילים יכולים להשפיע על קץ האנושות.
האם קץ האנושות קרובה?
האם קץ האנושות קרובה?
למי: מבוגרים.
מתי: יום ראשון ה-08/05/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details

 

ב-30 לאוקטובר 1938 לכבוד ליל כל הקדושים שידר אורסון ולס תסכית רדיו ע"פ הספר "מלחמת העולמות". התסכית כלל פריצה לשידור חי בהכרזה על פלישה של חוצנים לכדור הארץ. ולס שבנערותו הצליח לשכנע מנהל תאטרון שהוא שחקן מפורסם בברודווי הצליח גם הפעם להערים על כולם ולגרום לבהלה גדולה שהניסה מבתיהם תושבים רבים מאזור ניו-יורק . כיום אנשים  קצת יותר סקפטיים אבל עדיין עולות, חדשות לבקרים טענות של אנשים שונים שבטוחים שראו את ביג-פוט או את המפלצת מלוך נס. מה המדע אומר על קיומם של חוצנים? ד"ר קרני ייתן לכם את כל המידע המדעי בנושא המסתורי.
איפה מאלדר וסקאלי שצריכים אותם???
איפה מאלדר וסקאלי שצריכים אותם???
למי: מבוגרים.
מתי: יום רביעי ה-13/04/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details

 

Facebook Comments

השארת תגובה