אירועי יום האישה הבינלאומי – 2018

לפעמים מגיע לך לעשות משהו לעצמך, לפנות לך זמן בלו"ז, בלי הילדים ובלי הלחצים של העבודה ופשוט ליהנות לבד או עם החברות הטובות ביום שהוא רק שלך. כי לכבוד יום האישה ארגנו לך ב- Funzing מגוון הרצאות ופעילויות בכל הארץ, שמתאימות במיוחד עבורך.

 < שימו לב, פוסט זה מתעדכן וייתכנו שינויים או עדכונים | המידע המופיע באתר Funzing הינו העדכני ביותר  >

אירועי יום האישה הבינלאומי 2018:
 
אירועי יום האישה בתל אביב-יפו
פורצות קדימה: איך לנצח במשחק הארגוני?
מה קורה כשמגיע השלב בקריירה בו את רוצה להתקדם ולכבוש את הפסגה הבאה? מדוע יש כל כך מעט נשים בתפקידי ניהול בכירים? מהי תסמונת המתחזה, ואיך היא מכשילה אותנו? עינת גן אל ואילנה שטיין חקרו את המשחק הארגוני, החסמים, האתגרים והטעויות אשר אופייניות יותר לנשים בעבודה. הן מחכות לכן להרצאה חשובה בה תקבלו נקודת מבט שונה וחדשה על מקום העבודה שלכן וגם תצליחו אולי להבין את כללי המשחק שלא תמיד ברורים בעולם העבודה.
זה הזמן להפוך לשחקניות מצליחות ופעילות במשחק הארגוני, להתקדם ולנצל את היכולות והכישורים שלך כדי להגיע הכי גבוה שאפשר.

 פורצות קדימה: איך לנצח במשחק הארגוני? חדש

מתי: שני | 05.03 | 20:30-22:00
איפה: ההרצאה תתקיים במסעדת "ננוצ'קה", לילינבלום 30, תל-אביב
מחיר: 50 ₪
 
הפנים האמתיות מאחורי הרעלה הסעודית
שמענו עליהן, אנחנו יודעות שהן שם חיות חיים שונים לחלוטין מאתנו, מסתתרות מאחורי רעלה וחיות עם הכללים הנוקשים של המדינה ועדיין עולות השאלות – למה סעודיה היא המדינה היחידה בעולם שבה עד לאחרונה היה אסור לנשים לנהוג? מדוע יותר ויותר נשים בסעודיה מעדיפות להישאר רווקות? איך משפיעות הרשתות החברתיות על מעמד הנשים בממלכה? מדוע הנשים הסעודיות סובלות מעודף משקל ואיך זה קשור לשוק העבודה?
ד"ר מיכל יערי, מרצה על מדיניות סעודית באקדמיה הישראלית, תתארח ב- Funzing Talks לענות לכם על כל השאלות על מעמד האישה בסעודיה.
מתי: רביעי | 07.03 | 20:30-22:00
איפה: ההרצאה תתקיים בבר "בוקסה", שדרות רוטשילד 31, תל אביב.
מחיר: 40 ₪
 
התעוררי משנת היופי שלך – על תדמית האישה בסרטי דיסני
כמה שאהבנו אותן כשהיינו ילדות, צפינו בהן בהערצה וחלמנו להיות במקומן אבל עכשיו כשהתבגרנו עולות השאלות האמיתיות – האם פוקהונטס ומולאן הן באמת "אותה גברת בשינוי אדרת" מול סינדרלה ושלגיה? או שמדובר כאן בתדמית אישה שונה לחלוטין? איך משפיע העידן הפוסט-פמיניסטי ופוסט-מודרני על חברת דיסני כיום? מי זאת אלזה ולמה לעזאזל היא לא נשואה? האם מואנה, הנסיכה השחורה החדשה, משנה את כללי המשחק? ואיך בכלל מתמודדים עם ביקורת כלפי נושא כה רגיש ונאיבי לכאורה?
משי אייד, חוקרת אנימציה ומנהלת עמוד הפייסבוק "יום בהיסטוריה", תתארח אצלנו ב Funzing Talks להרצאה ייחודית, צבעונית ומרתקת על תדמית האישה בסרטי דיסני. הרצאה מרתקת אל מתחת לפני הקרקע של העולם הקסום של דיסני.
מתי: חמישי | 08.03 | 20:00-21:30
איפה: בר ה"פרנדס אנדרגראונד", אבן גבירול 30, לונדון מיניסטור, קומה מינוס 1, ת"א
מחיר: 40 ₪
 
מקשיבים לגוף – סדנת עיסוי חווייתית
בכל אחד מאתנו קיימת היכולת וקיים הידע העתיק לטפל ולרפא את עצמו ואת האחר. במרחב של מגע, נשימות וטכניקות עיסוי פשוטות ויעילות נלמד לטפל ולהרגיע את הגוף והנפש, להפחית כאב בשרירים, להזרים דם וחמצן לרקמות, להגדיל טווחי תנועה במפרקים ולהעצים את האנרגיה הפנימית ושלוות הנפש.
מדריכת הסדנה, אביגיל, מטפלת בכירה בעיסוי רפואי ובעלת קליניקה ביפו, תלמד אתכן טכניקות עיסוי שונות לגוף מכל מיני סוגי עיסויים, זיהוי שרירים מכווצים והיכרות עם שרירים מייצבים, טכניקות עיסוי להרגעה והפגת מתחים ועוד.
מתי: חמישי | 08.03 | 20:00-21:30
איפה: בר ה"פרנדס אנדרגראונד", אבן גבירול 30, לונדון מיניסטור, קומה מינוס 1, ת"א
מחיר: 40 ₪
 
ד"ר דפנה כצנלסון בנק: על היחסיות שבשפיות
לכבוד יום האישה 2018 תתארח ב-Funzing Talks דר' דפנה כצנלסון בנק, פסיכולוגית קלינית בכירה, להרצאה מרתקת על סיפורה האישי ומסעה הבלתי מתפשר בו לחמה נגד הממסד ומצאה עצמה מאושפזת בכפייה.
בהרצאה זו תסקור בפניכם דר כצנלסון בנק את המחאה האנטי ממסדית ששינתה ועיצבה את התפישה בעולם ביחס לאנשים "לא שפויים". תסקור את המחאה האנטי ממסדית של הפסיכיאטרים, ותחשוף מה הקשר בין נושא זה לאשפוז הכפוי בו היא עצמה הייתה.
מתי: חמישי | 08.03 | 20:00-22:00
איפה: תל אביב
מחיר: 150 ₪
 
הצגת יחיד מעוררת השראה – "תגידי תפוז"
מסע אל עולמה של בת שבע רבנסרי, שחקנית, חירשת- עיוורת בעלת לקות כפולה. סיפור של התמודדות מעוררת השראה המועבר בשפה תיאטרלית הממחישה את הכמיהה לקשר בין אדם לאדם ובין שחקנית לקהל. על הבמה נארגים תמונות ילדות, זיכרונות, רגעי משבר של נערה, אישה ואם צעירה.  לצד השחקנית, מתורגמנית המשמיעה את קולה של בת שבע, מילים המועברות באמצעות מגע.
מכלול ההבעה הייחודי הופך לפיוט מרגש ושובה לב בעוד השחקנית מפלסת את דרכה בעדינות מתוך הממשי אל הפנטסטי ומהאישי אל האוניברסלי.
מתי: חמישי | 08.03 | 20:30-21:30
איפה: רציף העלייה השניה, תל אביב יפו
מחיר: 70 ₪
 
אירועי יום האישה במרכז
יום האישה עם השיק שלך (המחיר ל-3 נשים יחד)
רוצות ליהנות ביחד בחוויה יצירתית ומעצימה? אתן מוזמנות להצטרף לסדנת יצירה מעוררת חושים, חגיגה מלאת השראה של צבע וקולאז שייחודי רק לכן. במיוחד ליום האישה תיהנו מחוויה מעצימה ומעשירה עם התמונות האישיות שלכן. העבודה כיפית ומשחררת, לא מצריכה כישרון בציור או ידע קודם. בסדנה ביום האישה ניתן דגש לתחומים שנרצה לחזק בחיינו כנשים ולמסרים מעצימים שנזמן לחיינו.
מתי: רביעי | 07.03 | 18:00-20:30
איפה: גבעתיים
מחיר: 750 ₪  ל- 3 נשים.
 
המשתה של מרב וזיו – ארוחת שף מרהיבה
האוכל שאנו אוכלים הוא כבר ממזמן לא רק מזון. יש מסביבו חלומות וסיפורים, אסתטיקה וטעמים מדויקים שייקחו אתכם מעבר לקווי הדמיון והכל בזכות ביס אחד קטן ואחד אחריו ועוד אחד אחריו. כי ברגע שתטעמו את המנות של מרב וזיו, אתם לעולם לא תסתפקו בביס אחד.
אתן מוזמנות להצטרף לארוחת ״פופ אפ״ מדליקה אצל השפים מרב וזיו – משתה עכשווי שכולל ארוחה עשירה במנות עשויות במיטב חומרי הגלם הטריים ביותר, שפע של אלכוהול בחלל המשקיף אל ים ושקיעות ואנשים שיהפכו לכן את הערב לחוויה שלמה.
מתי: חמישי | 08.03 | 20:00-22:30
איפה: דרך בן גוריון, בת ים
מחיר: 310 ש"ח
 
נגני רוק ליום אחד – סדנה מוזיקלית באולפני מיתר
אולפן מיתר מזמין אתכן לחוות את התחושה האמתית של אולפני ההקלטה, לנגן על גיטרה חשמלית, סט תופים, כלי הקשה וגיטרה בס, נכתוב נלחין ולהקליט שיר באולפן מקצועי. לאורך כל החוויה ילווה אתכן צוות האולפן המקצועי ובסוף החוויה תקבלו דיסק אישי.
מתי: שישי | 09.03 | 13:30-16:30
איפה: גבעתיים
מחיר: 210 ש"ח
 
תנופה לגוף ולנפש – סדנת יוגה ואומנויות לחימה סיניות
אם אתן מרגישות שאין מספיק שעות ביום והלחץ, הדאגות והאי שקט רק גוברים ועוד שניה כל הלחץ הזה יפגע בבריאות, בזוגיות או בתפקוד שלכן בעבודה אתן חייבות לקחת לעצמכן פסק זמן ולהצטרף לסדנה מעשירה שתשרה עליכם שקט.
הסדנה אורכת כ- 4 שעות ובמהלכה תקבלו כלים פיזיים ומנטליים מעשירים כמו: איך להיות ממוקד, מלא אנרגיה, עוצמתי ובריא, איך לשחרר עומס רגשי ואו אי שקט מחשבתי בקלות, איך להביא את הגוף למצב של הרפיה ועוד.
מתי: שישי  | 09.03 | 08:30-12:30
איפה: הרצליה
מחיר: 29 ש"ח
 
אירועי יום האישה בצפון 
 
יהודית כץ: מיינדפולנס – לתרגל את המוח להיות מאושר

מתי בפעם האחרונה המחשבות האינסופיות עצרו לרגע אחד? איך מסדרים בראש את אינסוף המחשבות, בלבול, עומס רגשי, שיפוטיות וחוסר הריכוז? מה הן שיטות התרגול שיכולות לשמש אתכם בכל רגע ובכל מקום בשגרה היום יומית?

מיינדפולנס (בעברית קשיבות) היא הנוכחות ברגע, מציע כלים פשוטים לזיהוי מה שמעכב אותנו, לשחרור מאמונות לא מקדמות, ולעצירה של סחף המחשבות שעלול לפגוע בנו. יהודית כץ, מרצה ומלווה תהליכים אישיים בתחום הפסיכולוגיה החיובית (מחקר האושר), תתארח ב-Funzing Talks להרצאה מרתקת על המיינדפולנס וכיצד ניתן לתרגל את המוח להיות מאושר.
מתי: רביעי | 07.03 | 20:00-21:30
איפה: ההרצאה תתקיים במועדון "וונדר בר", דרך חטיבת גולני 18, חיפה.
מחיר: 45 ₪
 
אירועי יום האישה באזורים נוספים
פורצות קדימה: איך לנצח במשחק הארגוני?
בנות, אתן חזקות וכשרויות, נשות קריירה מצליחות אבל בסופו של דבר יש אצל נשים רבות חסמים שמונעים מהן מלהתקדם ולשחק את המשחק הארגוני שיוביל אותן לתפקידים בכירים יותר. במיוחד בשביל זה אנו מזמינים אותך להרצאה המרתקת של עינת גן אל ואילנה שטיין, אשר חקרו את המשחק הארגוני, החסמים, האתגרים והטעויות אשר אופייניות יותר לנשים בעבודה.
בהרצאה זו תקבלו כלים שתוכלו ליישם כבר מחר בבוקר ותהפכו לשחקניות מצליחות שמתקדמות גבוה יותר ומהר יותר בקריירה שלכן. זו לא עוד הרצאה של העצמה נשית, זו הרצאה עבור נשים מוכשרות ועצמתיות שרוצות לדעת איך לפרוץ קדימה.
מתי: שלישי  | 06.03 | 20:00-21:30
איפה: ההרצאה תתקיים בבר "השכנה", רחוב בית יעקב 11, ירושלים
מחיר: 50 ₪
 
 
נשים גדולות – סיור קסום בגדרה בעקבות נשים בהיסטוריה
ההיסטוריה פעמים רבות מדירה נשים מתיאור ההתרחשויות, מעלימה אותן כליל או שנותנת להן מקום מוצנע ברקע , מאחורי הקלעים. בסיור : "נשים יוצאות מגדרן", בחרתי להביא את הנשים אל קדמת הבמה. נענה על שאלות כגון : מי חיכתה לאהוב ליבה ארבע שנים? מי היא "גברת לוין" ? מי זכתה בכינוי : "אם כל חי" ? ועוד.
מתי: שישי  | 09.03 | 09:00-11:30
איפה: גדרה
מחיר: 85 ₪
 
סדנת שזירה
כשהכול מסביב ירוק והפרחים כבר פורחים מכל עבר זה בדיוק הזמן ללמוד איך להכניס צבע וריח משכר בתוך הבית. בשביל זה טל הכינה לכם סדנת שזירה מיוחדת במינה בה תלמדו את כל מה שאתם צריכים לדעת על שילוב ושזירת פרחים.
במהלך הסדנה תלמדו על טכניקות של שזירת פרחים, סוגי פרחים המתאימים בדיוק לתקופה ותלמדו את כל הטיפים לגרום לזר שלכם להיות הכי יפה על השולחן. לכל אורך הסדנה תקבלו את כל האביזרים והציוד הנדרש.
מתי: שישי  | 09.03 | 10:00-12:00
איפה: רעננה
מחיר: 170 ₪

*** שימו לב, המידע המוצג באתר Funzing הינו העדכני ביותר ***

Facebook Comments

השארת תגובה