בחני את עצמך: איזו נסיכת דיסני את?

 

כולנו גדלנו על הדמויות האלו –
אבל מה אנחנו באמת יודעות עליהן?

תתארו לכם עולם בו סוכני החברות העיקריים שלכם מטפטפים לכם תגיות של דמויות, אותן אתם מכירים ולומדים לאהוב. אותן תגיות הופכות לחלק בלתי נפרד מחייכם ומלווות אתכם עד בגרות, עד הורות. זה מה שקרה כשחברת האנימציה של וולט דיסני החלה לשווק לנו סרטי נסיכות בסוף שנות השלושים של המאה הקודמת. משי אייד, חוקרת אנימציה ומנהלת עמוד הפייסבוק "יום בהיסטוריה", תתארח אצלנו ב- Funzing בהרצאה ייחודית, צבעונית ומרתקת על תדמית האישה בסרטי דיסני.
ועד שזה יקרה, בואו לגלות איזו נסיכת דיסני אתן יכולות להיות >>

 
ההרצאות הקרובות: 
שבת – 7.3.20, כפרה בר, סמילנסקי 23, באר שבע – לפרטים נוספים לחצו כאן
ראשון – 8.3.20, בר ״הברזל 36״, הברזל 36, תל אביב – לפרטים נוספים לחצו כאן
משי אייד, בוגרת תואר ראשון בתקשורת והיסטוריה של האוניברסיטה העברית וסטודנטית לתואר שני בלימודי מגדר של אוניברסיטת תל-אביב. בין היתר, מנהלת את דף הפייסבוק "יום בהיסטוריה", עובדת בקבוצת ידיעות אחרונות ועורכת ראשית של עיתון "ציר הזמן". בזמנה החופשי היא משתדלת לקדם אקטיביזם סטודנטיאלי (חברתי-כלכלי ופמיניסטי), אך ההתעסקות העיקרית שלה בשנים האחרונות היא חקר אנימציה בכלל ואנימציה פמיניסטית בפרט על גווניה, סממניה החברתיים-תרבותיים ועל אופיה ההיסטורי.

Funzing הוקמה לפני כ-5 שנים על מנת לשנות את תרבות הפנאי בישראל. מאז ועד היום מעל 400,000 אנשים השתתפו באירועים ובפעילויות שלנו. באתר תמצאו אלפי חוויות ואטרקציות מיוחדות וחד-פעמיות ברחבי הארץ, לקהל הרחב, לארגונים ולחברות. 
הידעתם? מלבד בישראל אנחנו פועלים גם באנגליה ובסינגפור – אם במקרה אתם באזור 😉

Facebook Comments

2 תגובות

  1. ג'אקי הגב

    היי
    הזמנתי כרטיסים להרצאת דיסני ב19/3. כרגע אני רואה שפרסמתם שזה ב15/3
    אז….מתי זה?

  2. FunBlog הגב

    היי,
    תודה רבה על הפניית תשומת לבנו לטעות שהיתה פה הכתבה.
    עדכנו את התאריך להרצאה שתהיה ב-19.3.
    תודה,
    צוות Funzing 🙂

השארת תגובה