המדריך ל"אהבה" של Funzing

אז אחרי שכבר הבנו שדרך אפליקציית ההיכרויות "טינדר" לא תמצאו אהבה אמתית כמו ב-Funzing, הכנו עבורכם מדריך למציאת אהבה באמצעות פעילויות  Funzing, כדי שתוכלו למצוא כמה אהבות במקביל – גם תחביבים חדש, וגם אדם חדש בחייכם… מה יותר Fun מזה?

אנחנו ב-Funzing מאמינים שלא מספיק דייט אחד כדי למצוא את אהבת חייכם. בדיוק בגלל זה פיתחנו עם טובי המומחים, המדענים והחוקרים* שיטה מדויקת וחסינה לתקלות**. זו שיטה ייחודית שתבטיח לכם את אהבת חייכם, או לפחות כמה ימים של הנאה.

הכירו את שיטת ארבע השלבים,  "א-ה-ב-ה":

ארוחה טובה
הרפתקה
בלתי שגרתי
הווי זוגי

ארוחה טובה:

דייט ראשון. מרבית הדייטים הקלאסיים מתחילים באיזה בית קפה או מסעדה בנאלית. עוד פעם כוס בירה, קערת פסטה (או סלט, בשבילה) וסופלה שוקולד. עוד פעם שיחה מבוישת ושתיקות מביכות. עוד פעם שניכם בוהים בחלל המסעדה ומייחלים למותכם (או לפחות שהדייט ייגמר). למה לא לחסוך לעצמכם את כל הסבל הזה ופשוט להגיע ביחד לאחת מסדנאות האוכל של Funzing?

מה יותר טוב מאשר להתחיל את המסע הרומנטי שלכם בארוחה מקורית ומהנה, לצד קבוצה של אנשים בלתי שגרתיים כמוכם, שיפיגו קצת את המתח הראשוני ביניכם? בין אם תבחרו בסיור קולינרי מרשים ומרתק או בסדנת בישול חווייתית וטעימה, אנחנו מבטיחים לכם שהאווירה תהיה טובה וקלילה, והכי טוב? האוכל יהיה לא פחות ממדהים! וכשיש כל כך הרבה טעמים וצבעים להתרכז בהם, ואתם יכולים לשכוח מהשתיקות המביכות.

סדנאות אוכל שיפתחו לכם את התאבון
סדנאות אוכל שיפתחו לכם את התאבון

כמה המלצות לארוחה טובה:
סיור טעימות טבעוני I סדנת בישול מדרום הודו I סדנת לחמי מחמצת I מסיבת גיוזה יפנית

הרפתקה:

דייט שני. אז אחרי שכבר הספקתם להכיר קצת ונשנשתם מאכלים טעימים, הדייט השני זה הזמן המושלם לראות אם אתם באמת מתאימים (כי אף אחד לא אוהב לבזבז את הזמן). אז לא, מבחני התאמה אסטרולוגיים לא יהיו פה, אבל הרפתקה של פעם בחיים כן! כשיוצאים להרפתקה ביחד לא רק נהנים מנופים עוצרים נשימה, אבל לומדים לסמוך אחד על השנייה (מה שיעזור לכם בהמשך…) ונהנים מחברה טובה. הקפיצה למים העמוקים אולי נשמעת מפחידה, אבל זה בדיוק מה שאתם צריכים כדי לדעת שהבן אדם שמולכם באמת מתאים לכם!

אנדרנלין של אהבה
אנדרנלין של אהבה

 כמה המלצות להרפתקה:
סנפלינג במערת המלח בהר סדום I צילום לילי בגני הבהאיים I סיור תת קרקעי בתחנה המרכזית

 

בלתי שגרתי:

דייט שלישי. האויבת הגדולה ביותר של האהבה היא השגרה. אז אחרי שכבר הספקתם להכיר אחד את השנייה בשתי חוויות ייחודיות, אתם כבר בשלב הזה שבו אתם מתחילים לגבש את הזוגיות שלכם (בכל המובנים). השלב הזה הוא שלב רגיש מאוד וחשוב לתת לו את הכבוד המרבי. אתם צריכים חוויה שתראה את הצדדים המיוחדים בכם, שתביע בשבילכם את הרגשות שלכם. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם עכשיו להיכנס למעגל משעמם של בנאליות! זה הזמן לחשוף את עצמכם בכל המובנים ולהתנסות בפעילות בלתי שגרתית שתחבר אתכם אחד לשנייה.

בואו לעשות משהו בלתי שגרתי
בואו לעשות משהו בלתי שגרתי

כמה המלצות לפעילות בלתי שגרתית:
ספורט חוויתי על גלשן סאפ I קומזיץ בגסטהאוס הכי מגניב בארץ I בניית רהיטי קיר מעץ ממוחזר

 

 

הווי זוגי:

דייט רביעי. כבר עברתם הרבה ביחד, התנסיתם בדברים שרבים לא התנסו בהם ולמדתם להכיר אחד את השנייה. זה בדיוק הזמן להתחבר בתור זוג! מגיע לכם, עבדתם קשה. למה לא לקחת פסק זמן מכל המאמצים ולהירגע האחד בחברת השנייה, ללגום כוס יין טוב ולחשוב על העתיד שלכם ביחד? אם הגעתם עד לכאן אתם יכולים להפסיק להתאמץ, כי מצאתם את האהבה האמתית אליה ייחלתם! עכשיו קחו נשימה אחרונה לפני הפעילות המסכמת של השיטה, כי אחרי הפעילות הזו אתם תהיו לכודים באהבה (תודו לנו אחר כך).

בואו ליצור משהו ביחד
בואו ליצור משהו ביחד

כמה המלצות להווי זוגי:
להרגיש את החמר וליצור במו ידיכם  I פיינט דייט- ערב בילו לילי יצירתי I להכין ולשתות בירה ביתית

 

עכשיו כשאתם זוג חזק ומאוחד, למה לא לנסות עוד פעילויות מבית Funzing  כדי לחזק את הקשר שלכם?

 

 

*השיטה "א-ה-ב-ה" הינה פרי מוחם של צוות Funzing ולא פותחה על ידי צוות מקצועי.

**אמינות השיטה אכן מוטלת בספק, אבל למה לא לנסות?

עד הפעם הבאה,
אוהבים
צוות Funzing

Facebook Comments

השארת תגובה