המלצות לסופ"ש: בילויים להורים וילדים

מה עושים הילדים בשבת? | מגוון אטרקציות ופעילויות לילדים:

השאלה שכמעט תמיד עולה כשמגיע יום חמישי היא "מה לעשות עם הילדים בסוף השבוע הקרוב?" סוף השבוע הוא זמן מושלם לבילוי עם הילדים שגם יוצאים לחופש מהשגרה ומחפשים לעשות משהו ייחודי ומרתק שייתן להם מרץ להמשך השבוע. אז כן, לא צריך לחכות לחופש הגדול או לחופשת החגים כדי לצאת לטייל או למצוא איזושהי אטרקציה מגניבה. גם בשבת, אפשר למצוא פעילויות לילדים, וכך, להפוך את הסופ"ש למשהו ששווה לחכות לו.
אז מה עושים בשבת? אספנו במיוחד עבורכם מגוון פעילויות לא שגרתיות שהילדים ואתם בטוח תאהבו.
אז למה אתם מחכים? תתחילו לתכנן את השבת הקרובה.

רשימת אטרקציות ופעילויות לילדים:

פיקניק יצירת בובות תיאטרון בטבע 
תנו לדימיון שלכם להרחיק לכת. אם אתם מחפשים להתחבר לטבע ולצאת לטייל מחוץ לעיר (אבל לא כ"כ רחוק מהעיר), אנחנו מזמינים אתכם לבוא ליהנות פעילות מגניבה ויצירתית שמתאימה למבוגרים ולילדים בכל גיל, המעוניינים ללמוד ליצור דמויות ובובות תיאטרון מחומרים מחיק הטבע. הרעיון מאחורי הפעילות הוא לתת מקום לדימיון – לראות איך אפשר בעזרת עלים, ענפים ואבנים, ליצור עולם שלם של דמויות ומקומות מופלאים. 
2017_05_28_14_01_11_____LgUZZ2_29
פיקניק יצירת בובות תיאטרון בטבע
איפה: חרוזים, רמת גן
עלות: הורה 50 ש"ח | ילד 50 ש"ח 
למידע נוסף עבור פעילות זו >>
השבילים של בקעת הנדיב וזכרון יעקב
זכרון יעקב ידועה בתור אחת הערים עם ההיסטוריה הכי עשירה שיש. כולנו מרגישים את אותה תחושה מיוחדת ומעניינת כאשר אנו מגיעים לעיר המשלבת בתוכה חדש וישן ולפעמים, מרגישה לנו קצת קסומה. בסיור השבילים, תבקרו בבקעת הנדיב ותמשיכו לכיוון זכרון יעקב. תשמעו את הסיפורים המרתקים, תבקרו במעיין משאלות מיוחד ותגלו את החיים כמו שהיו פעם. במהלך הסיור, תבקרו בשבילים המובילים אל החווה הישנה, אל בית המרחץ,  אל הגנים המרהיבים ותשמעו את סיפור המעיין הנסתר. הטיול ברמת קושי קלה ומתאים לכל המשפחה.
2017_05_14_11_25_32_____eknA3L_9
השבילים של בקעת הנדיב וזכרון יעקב
איפה: זכרון יעקב
עלות: הורה 69 ש"ח | ילד 59 ש"ח 
למידע נוסף עבור פעילות זו >>
סיור בשרונה כולל כניסה למנהרה הטמפלרית
אם אתם מחפשים לעשות משהו ממש מיוחד ולא שגרתי אבל לא בא לכם להתרחק מהעיר אז מצאנו בשבילכם את הפעילות המושלמת! מתי בפעם האחרונה יצא לכם להיכנס מנהרת זמן ולחזור לתקופה של הטמפלרים? בסיור המטורף הזה, תשמעו רכילות של פעם וסיפורים מרתקים, תלמדו את שרונה בצורה מרתקת וצבעונית ותכירו אנשים חדשים באווירה כייפית. הפעילות מתאימה לכל המשפחה (ילדים מגיל 10). 
2017_04_03_15_15_13_____sJWRIB_344
איפה: אליעזר קפלן, תל אביב-יפו
עלות: הורה 85 ש"ח | ילד 85 ש"ח 
למידע נוסף עבור פעילות זו >>
בואו לפגוש את הנזיר הכי מגניב בארץ
מתי לאחרונה ביקרתם במנזר וראיתם איך באמת חיים הנזירים? במנזר הבנדיקטיני באבו גוש, הנזיר אוליביה מזמין אתכם לסיור ייחודי ומרתק. הוא ייספר לכם את סיפור החיים שלו ושל המנזר בו הוא מתגורר, הקשר בין הנצרות ליהדות והמשמעות של לגור במנזר. עוד תוכלו ליהנות מטקס שירים לטיני מיוחד ואפילו תזכו לטעום מהלימונצ'לו המיוחד של אוליביה. חשבתם שבאבו גוש יש רק חומוס? אז טעיתם. בואו לגלות איך מנזר נוצרי בתוך יישוב מוסלמי במדינה יהודית מצליח למשוך אליו קהל רב וצופן בתוכו סיפורים מופלאים. הסיור מתאים לכל המשפחה (ילדים מגיל 12). 
2017_04_03_17_26_33_____WoyLJi_775
בואו לפגוש את הנזיר הכי מגניב בארץ
איפה: מחמוד רשיד, אבו גוש
עלות: הורה 55 ש"ח | ילד 55 ש"ח 
למידע נוסף עבור פעילות זו >>
תצפית אסטרונומית על גג המגדל הגבוה ביותר בארץ!
אסטרונומים ליום אחד! כל ילד (וכל הורה שהיה ילד), תמיד שאל את עצמו "מעניין מה יש שם בירח ובכוכבים", איך הם באמת נראים?  אז עכשיו אתם יכולים לראות! אמנם זה דרך טלסקופ ענקי אבל זה מרגיש כאילו אתם ממש שם. הצטרפו לסיור מהנה על גג הבניין הכי גבוהה במדינה וטפסו לקומה 230, בה מחכה לכם טלסקופ אדיר שדרכו תוכלו להביט בכל גרמי השמיים. בנוסף, תוכלו לשמוע הרצאה קצרה על גרמי השמיים ותנסו לצפות בפלנטות במערכת השמש.
2017_04_03_15_22_11_____1evl4r_355
תצפית אסטרונומית על גג המגדל הגבוה ביותר בארץ!
איפה: דרך זאב ז'בוטינסקי, רמת גן
עלות: הורה 60 ש"ח | ילד 50 ש"ח 
למידע נוסף עבור פעילות זו >>
סיור גרפיטי לילדים בכל הגילאים
ילדים ואומנות זה שילוב מנצח. מוקדם בבוקר עוד כשהעיר מנומנמת, אתם מוזמנים להצטרף לסיור ייחודי ומהנה בעקבות ציורי הגרפיטי המדהימים. תוכלו לצפות בציורים ססגוניים ולצאת למסע מרתק בעקבות הדמויות בציורים. הסיור קליל, בגובה העיניים ומתאים לכל המשפחה כי הרי כולנו התחלנו לצייר כבר בגיל 3!    
2017_04_03_15_12_48_____MTrTgx_396
סיור גרפיטי לילדים בכל הגילאים
איפה: תל אביב-יפו
עלות: הורה 69 ש"ח | ילד 59 ש"ח 
למידע נוסף עבור פעילות זו >>
חדר בריחה משפחתי, המסתור של הקוסם קליוסטרו
אם אתם רוצים לאתגר את הילדים ואתכם כמשפחה, אתם מוזמנים להצטרף לטירוף חדרי הבריחה וליהנות מחדר הבריחה של הקוסם קליוסטרו. יש לכם 55 דקות להצליח לפעמנח חידה בת ארבעים שנה ולברוח מהחדר! החדר מתאים לילדים מגיל 10 בליווי מבוגר. בנוסף, בסיום חדר הבריחה, תוכלו ליהנות משיעור קסמים פרטי מקוסם או מכשפה, האורך כ30 דקות בו תלמדו ותקבלו 3 קסמים מדהימים. 
2017_04_03_15_32_41_____c0FMP0_233
חדר בריחה משפחתי, המסתור של הקוסם קליוסטרו
איפה: רעננה
עלות: הורה 120 ש"ח | ילד 120 ש"ח 
למידע נוסף עבור פעילות זו >>
Facebook Comments

תגובה אחת

  1. פארקים וגנים לכל המשפחה - המדריך המלא - il.blog.funzing.com הגב

    […] המלצות לסופ"ש: בילויים להורים וילדים.  […]

השארת תגובה