5 טיפים לשינה טובה

לקראת ההרצאה של קרן אור חן על חלומות, שתתקיים ב 13.3 באוטו בר (אחד העם, תל אביב), החלטנו להיות נחמדים ולעזור לכם לישון טוב יותר עד ההרצאה. לכן ביקשנו מהאחת והיחידה קרן אור חן להתארח אצלנו בבלוג ולתת לכם הקוראים היקרים שלנו כמה טיפים שיעזרו לכם לישון בלילה!

טיפ מספר 1: לישון בדפוסים קבועים-

כמו שאתם יודעים (או לא יודעים) כל בני האדם ישנים במחזור קבוע של 90 דקות, לכן מומלץ לישון במעגלים של שעה וחצי  (90  דקות) מבלי לקטוע את השינה באמצע. אנחנו יודעים שזה קשה, אבל תשתדלו לשמור על דפוס שינה יחסית קבוע

 טיפ מספר 2: הכר את טיפוס השינה שלך

ממש כמו שלכל אחד יש תכונות אופי משלו כך גם יש טיפוסי שינה שונים. חשוב לכל אחד להכיר ולדעת איזה טיפוס שינה הוא ולתעל את החיים שלו בהתאם.

לא בטוחים איזה טיפוס שינה אתם? ענו על השאלון שלנו בסוף המאמר.

 

איזה טיפוס שינה את/ה
איזה טיפוס שינה את/ה

 

טיפ מספר 3: בלי טלוויזיה

הנזק הכי גרוע שאתם יכולים לעשות לאיכות השינה שלכם זה לשים טלוויזיה בחדר השינה. טלוויזיה דולקת בחדר השינה בלילה משהה ומעכבת איכות שינה טובה. ואם יש לכם ילדים, שימו לב לנתון המטריד הבא: ילדים מגיל 4 עד 6 שיש להם טלוויזיה בחדר סובלים פי 5 (!!) מסיוטים בשנתם.

טיפ מספר 4: אלכוהול, תשתדלו פחות ממנו לפני השינה..

אלכוהול פוגע מאוד באיכות השינה כאשר צורכים אותו בסמוך למועד השינה, אז תשתדלו להימנע מלצרוך אותו בשעות מאוחרות במיוחד (אלא אם אתם מתכננים על חגיגות עד אור הבוקר). מה שיפתיע רבים זה שדווקא קפה, בניגוד לדעה הרווחת, לא יפגע באיכות השינה אלא אם קיימת רגישות מיוחדת אליו.

טיפ מספר 5: לישון במיטה שלנו

כי אחרי הכל, אין כמו לישון בבית שלנו, במיטה שלנו שאנחנו כל כך אוהבים לצלול לתוכה אחרי יום עמוס בעשייה מתישה!

לילה טוב לכל החולמים..

רוצים להגיע להרצאה של ד"ר קרן אור חן? לחצו כאן לפרטים.

 

ועכשיו לשאלון איזה טיפוס שינה אתם:

 

Facebook Comments

השארת תגובה