גלו ארבעה מזונות עשירים בבריאות שיעיפו לכם את הצ'קרה

אז החלטתם לשנות את התזונה ולהתחיל להשקיע בגוף שלכם… כל הכבוד!
תזונה נכונה והוספה של של super food (מזונות על) לתפריט היומי יכולים בהחלט להטעין
את המצברים ולחדש את מאגרי האנרגייה וכמובן לרומם את המצב רוח מבלי שנעלה במשקל.

לפניכם רשימה המורכבת מ- ארבעה מזונות עשירים בנוגדי חמצון, וויטמינים ומינרלים
המחזקים את מערכת החיסון והגוף אשר יתנו לכם בוסט של אנרגיה למהלך היום:

  1. ספירולינה – אצת מים מתוקים ממשפחת האצות הכחולות ירוקות. לספירולינה רכיבים תזונתיים רבים ולכן מיוחסת לה הגדרה של מזון שלם. היא מכילה אחוז גבוה של חלבון מלא, ויטמיני B, C, D ו-E, מקור עשיר למינרלים אשלגן, סידן, כרום, נחושת, ברזל, מגנזיום, זרחן, סלניום, נתרן ואבץ, כלורופיל-הצבע הירוק ואומגה 3 ו-6. ממחקרים לספירולינה השפעה חיובית על אלרגיות, חיזון מערכת חיסונית, הורדת כולסטרול, בריאות הלב, תת תזונה ועוד.. ניתן לצרוך באבקה או בקפליות.

    אצת ספירולינה
    אצת ספירולינה
  2. פטריות כוח – שיטקי, מייטקי וריישי ידועות מזה אלפי שנים כבעלות ערך רב, הן בתחום התזונה והן בתחום הרפואה. במזרח הרחוק מיוחס להן כוח עצום בשל סגולות הריפוי הרבות שלהן, והן נחשבות לבעלות אפקט ממריץ ומחזק התורם לאריכות ימים. הן משמשות מקור עשיר במיוחד של מינרלים כמו סלניום, אשלגן, ברזל ואבץ וויטמינים מקבוצת וויטמיני B החיוניים להפקת האנרגיה בגוף. הן מכילות את כל שמונה חומצות האמינו החיוניות, ואף סיבים תזונתיים המסדירים את פעילות המעיים, תורמים לתחושת שובע ומסייעים לירידה במשקל. פעולות עיקריות: תמיכה בפעילות מערכת החיסון, הפחתת רמות כולסטרול גבוהות, הרגעת מערכת העצבים, ניקוי רעלים והגנה על הכבד, האטת תהליכי הזדקנות, הגברת רמת האנרגיה ומניעת מצבי עייפות, הפחתת רמות כולסטרול בדם, טיפול במצבי דלקת ובמחלות אוטואימוניות. ניתן לצרוך בכמוסות וטינקטורה.

    פטריות כח
    פטריות כח
  3. גוג’י ברי – פרי הגוג’י (‘ליציום ברברום’ בשמו המדעי) גדל על שיח ירוק, והיה בשימוש ברפואת המזרח כבר אלפי שנים כצמח מרפא כל, החל מבעיות ראיה, סרטן ועייפות כרונית. פרי זה מכיל כמות גבוה של פוליסכרידים (מחזקים מע’ חיסון), נוגדי חמצון, קרטנואידים וליקופן המשפרים את הראיה, ויטמיני B, A ו-E ומינרלים. ממחקרים נמצא יעיל לסכרת, הורדת כולסטרול, שיפור הראיה והתנוונות הרשתית, עייפות כרונית, פיברומיאלגיה, מניעת סרטן וכו’.. ניתן לצרוך כפרי יבש בחנויות הטבע. לא מומלץ לאלו הנוטלים קומדין ותרופות להורדת לחץ דם!

    גוג'י
    גוג'י
  4. פולן דבורים – אבקת פרחים הנאספת על ידי דבורים המכילה ריכוזים גבוהים מאוד של ויטמיני B ,C ו-E , מינרלים, חלבון מלא ונוגדי חמצון שונים ובינהם בטא קרוטן, ליקופן, סלניום ופלבנואידים שונים. השפעותיה העיקריות של אבקת הדבורים כוללת חיזוק המערכת החיסונית, הקלה בתסמיני אלרגיה, חיזוק כללי של הגוף, מניעת סוגי סרטן שונים ושיפור התפקוד המיני. ניתן לקנות בחנויות הטבע ולאכול עד כפית אחת ביום.

    פולן דבורים
    פולן דבורים

את הסופר פוד ניתן למצוא בכל חנויות הטבע ומומלץ לשלב מזונות אילו בתוך מיצים\שייקים או ביוגורט עם גרנולה, בסלטים ובתבשילים (פטריות כוח\ספירולינה).

לפרטים נוספים על סדנת רואו פוד וסופר פוד לחצו כאן.

בתיאבון:)

Facebook Comments

השארת תגובה