5 דברים שלא ידעתם על פייסבוק

כולנו משתמשים בו, אבל עד כמה אנחנו באמת יודעים על החבר הכי טוב של דור ה Y?

בכדי לסבר מעט את האוזן לקראת הרצאתו של דרור ליצור על הסודות מאחורי הפרסום בפייסבוק החלטנו לארח אותו בבלוג שלנו ולשמוע ממנו 5 דברים שלא ידעתם על פייסבוק

אגב, ציפור קטנה לחשה לנו שנותרו ממש כרטיסים בודדים להרצאה, אז אל תחכו והבטיחו מקומכם! >>

פייסבו-פלצת

כולנו יודעים שפייסבוק זו מפלצת פרסומית, אבל אני מאמין שאתם לא יודעים עד כמה! כל חודש נכנסים בממוצע לפייסבוק בסביבות 4 מליון משתמשים בישראל. כל חודש נלחצים רק בישראל 44 מיליון קליקים על פרסומות! זה אומר שיש במרחב הווירטואלי של פייסבוק מאות אלפי קניות ולקוחות שרק מחכים למוצרים והפרסומות הנכונות.

פייסבו-פלצת
פייסבו-פלצת

לא רק פייסבוק, גם אינסטוש בפנים

בל נשכח שיש עוד 400 מיליון לקוחות אינסטגרם בכל העולם. מי שלא יודע פייסבוק רכשה את אינסטגרם שהיו לה רק 40 מליון לקוחות, הכוח הפרסומי של פייסבוק הכפיל את מספר המשתמשים פי 10! מתוכם 400 אלף בישראל, כלומר יש עוד אלפי לקוחות פוטנציאלים שנכנסים תחת מטרית הפרסום של פייסבוק, מערכת הפרסום של פייסבוק הטמיעה לתוכה את אינסטגרם כלומר אם למדתם לפרסם בפייסבוק אתם יודעים גם לפרסם באינסטגרם.

אינסטוש
אינסטוש

לא בכל מחיר! הקוד האתי של מארק

לא כל מוצר ניתן לפרסם בפייסבוק! הנה חלק מהמוצרים שאסור לכם לפרסם : טבק ומוצריו, סמים ותרופות, תוספים "בריאותיים" מסוימים, נשק\תחמושת\חומרי נפץ, מוצרי מין למיניהם. בנוסף אסור להעלות מודעות עם רמיזות או תכנים מיניים, מניסיון לא כל מודעה עם קצת גוף חשוף לא תאושר, אבל עליכם לעשות זאת בטוב טעם ובקונטקסט. לדוגמא : לשים תמונה של דוגמנית בבגד ים לא חושפני מדי שמקדם חנות בגדי ים ברוב המקרים יאושר לעומת בחורה בתחתונים וחזייה שכולה חשופה לקידום אתר למכירת מחשבים ללא שום קונטקסט לא יאושר.

3 (1)

בלי חיקויים

חשוב מאוד לא להשתמש בחומרי וידאו\אודיו בעלי זכויות יוצרים, כלומר לא ניתן לעלות סרטון וידאו שצילמתם אם ברקע יש שיר של ביונסה או ריטה בלי אישור מהאומן ותשלום תמלוגים, הימנעו מטעויות כאלו שעלולות לעלות לכם ביוקר! לפייסבוק יש אלגוריתם שסורק את הפרסומות ועלול לא לאשר את הפרסומת ובתרחישים מסוימים להעביר לאומן את פרטי המידע שלכם.

בלי חיקויים
בלי חיקויים

אימפריות נופלות…?

אימפריות סופן להעלם או ליפול! לעניות דעתי לא כך המקרה של פייסבוק. בוא נתחיל מהעובדה שפייסבוק עצמה כבר היום מגדירה את עצמה כרשת החדשות והמידע הגדולה בעולם לראיה שיתוף הפעולה שלה עם הניו יורק טיימס וחברות תקשורת גדולות אחרות. פייסבוק מודעת לעובדה שלאט לאט מתחיל להעלם התוכן החברתי באתר שלה ולכן היא עובדת בעוד מישורים על מנת לחזק את הקשרים שלה עם מותגים ורשתות אחרות. פייסבוק קנתה את אינסטגרם ו-וואטסאפ מתוך הידיעה שעליה להתרחב לעוד שווקים "חברתיים" וסוגי קהל חדשים , לכן אני אומר פייסבוק כאן והיא לא הולכת לשום מקום!

 

מה יהיה הדבר הבא?
מה יהיה הדבר הבא?

אז אחרי כל זה לא תעשו לנו Like?!

מתי ואיפה? 
שלישי – 15/3, המפלט החוג הצפוני.

 

CTA button-Details

Facebook Comments

תגובה אחת

  1. דרור ליצור הגב

    אין על הכתבה שלי, מס' 1 בעולם

השארת תגובה