6 הרצאות מעשירות שיתנו לכם דרייב לנצח את החיים

פתגם סיני עתיק(ואמיתי!) אומר "קחו את החיים כמסע ולא כמשא", נשמע מופרך אה? אם ננבור כמה שנים אחורה בזמן , לילדות, נזכר שהיינו מלאי התלהבות ומרץ, תכננו לכבוש את העולם, רקמנו חלומות גדולים ורעיונות פרועים, רצינו להצליח! כיום, היום-יום השוחק עשה את שלו ונשאבנו לשגרה לוחצת שדיי מוציאה לנו את המיץ, התרגלנו למצב הקיים ואולי קצת איבדנו את האמונה.

 

6 הרצאות מעשירות שיתנו לכם דרייב לנצח את החיים:

מרגישים שאתם עבד של ההרגלים הישנים שפשוט לא עוזבים אתכם? יהודית כ"ץ, מרצה ומלווה תהליכים אישיים בתחום הפסיכולוגיה החיובית תתיישב ב"Zoo-Zoo" בר בתל אביב כדי לשוחח אתכם על הסיבות שבגינם אתם מתקשים לשנות הרגלים, למה ככל שהזמן עובר אנחנו חוזרים לסורנו ולבסוף גם תיתן לכם את הטיפים שלה שיעזרו לכם להיות סוף סוף אדון להרגלים שלכם!

יהודית כץ - שינוי הרגלים
יהודית כץ – שינוי הרגלים

למי: מבוגרים.
מתי: יום שני ה-18/04/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details
השמנת יתר היא ה"מגפה" של העולם המערבי. ג'אנק פוד, משקאות ממותקים ובעיקר הזמינות של האוכל בתרבות שלנו יוצרת בעיה קשה שחייבים להתייחס אליה.
שרה וסרמן מכירה מעולה איך זה מרגיש לחיות עם השמנת יתר. כשהיא שקלה 140 קילו, אוכל ניהל אותה בכל רגע בחיים, אבל אחרי שהיא הבינה שהמצב הנוכחי לא יכול להמשך, היא פצחה בדיאטה שהפכה לדרך חיים בריאה ומאוזנת, או כמו שהיא מעידה "למדתי לשלוט באוכל במקום שהוא ישלוט בי".
ההרצאה תיתן את כל הטיפים ששרה ליקטה ביזע ודמעות, המיועדים לאנשים שרוצים לצאת ממעגל הקסמים הנוראי-הדיאטות ולעשות שינוי משמעותי שיהפוך את החיים שלכם מקצה לקצה!

טסה ב 140 קילו-"חצי שירה" חושפת את סודות המהפך שלה חדש
טסה ב 140 קילו-"חצי שירה" חושפת את סודות המהפך שלה
חדש

למי: מבוגרים.
מתי: יום שני ה-23/05/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details
אימא, למה את אוהבת את אבא, על פניו שאלה ילדותית נכון? לא בהכרח. בשנים האחרונות המודעות והעניין בהבנת הקשר בין ביולוגיה לאהבה סוחף את עולם המחקר.
האם יש קשר בין הסוגים השונים של האהבה? מה קורה במוח שלנו כשאנחנו אוהבים ומאוהבים? איך אנחנו בוחרים את האחד/ת? מה הקשר בין אהבה לסקס ועד כמה אנחנו יצורים מונוגמיים ?
ד"ר ליאת יקיר, בוגרת המחלקה לגנטיקה מולקולרית במכון ויצמן למדע נסחפה גם היא לתחום המרתק והיא תעניק לכם את כל התשובות שיעשו לכם סדר באהבה.
ההרצאה תתקיים באוטו רוטשילד בר.
מומלץ להגיע מוקדם כדי לתפוס מקומות טובים ולהזמין בירה צוננת.

 המדע מאחורי האהבה והזוגיות–ד"ר ליאת יקיר בהרצאה מרתקת
המדע מאחורי האהבה והזוגיות–ד"ר ליאת יקיר בהרצאה מרתקת

למי: מבוגרים.
מתי: יום ראשון ה-24/04/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details
איזה תואר ראשון ללמוד? מה המקצוע הנכון בשבילי? האם אני בזוגיות טובה? עולם השפע בו אנו חיים מציב בפנינו יום יום אפשרויות רבות וההתלבטות חוגגת.
ד"ר קרן אור חן היא מרצה בבית הספר לעבודה סוציאלית ובעלת דוקטורט בתחום קבלת החלטות, עם הרזומה הזה, היא כנראה האדם הנכון לתת תשובות לשאלות המטרידות.
קרן תבחן את דרך ההתמודדות שלנו עם קבלת החלטות, תיתן טיפים שיובילו להבנת שורש ההתלבטות ולפתרון טוב ונכון.

 צמתים בחיים- איך לקבל החלטות מאושרות? הרצאה מרתקת

צמתים בחיים- איך לקבל החלטות מאושרות? הרצאה מרתקת

למי: מבוגרים.
מתי: יום ראשון ה-17/04/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details
"בספטמבר 2011 חזרתי מהמסע הגדול ביותר שנעשה על ידי ישראלי: הקפת העולם באופניים על פני 66,000 ק"מ, 42 מדינות ו-6 יבשות. שדדו אותי עם אקדח, עברתי שתי תאונות דרכים, חליתי במלריה באפריקה וחציתי את המדבריות ואת רכסי ההרים הגבוהים בעולם" מספר רועי סדן, אך שום דבר לא הכין אותו למה שעתיד היה לקרות ואשר שינה את חייו בצורה שלעולם לא דמיין.
ביולי 2015 יצא סדן למסע טיפוס שבסופו התדרדר 500 מטרים ונפצע באופן חמור. החילוץ הקשה, התרדמת בה היה שרוי והשיקום המופלא. הכול בסיפור חיים מלא השראה על אדם שלעולם לא מתייאש!.

 ליפול מפסגה גבוהה ולהתעורר מנצח-רועי סדן מ TEDx

ליפול מפסגה גבוהה ולהתעורר מנצח-רועי סדן מ TEDx

למי: מבוגרים.
מתי: יום שלישי ה-26/04/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details
וואי איזה לחץ!! למה אני נלחץ?! נמאס לי להיות לחוץ!
בין אם אתם מאלה שהלחץ הוא חלק משגרת יומם ובין אם לאו, אין ספק שהלחץ נתפס כמשהו שלילי בתרבות שלנו.
אולי אפשר לבחון שנית את הגישה שלנו לגבי הלחץ? האם ללחץ יש השפעות חיוביות עלינו? יכולת לקדם ולשפר את חיינו?
בהרצאה בבר תל אביב לחוץ(רגוע, רגוע!!) תקבלו תשובות כחלק מגישה שמתייחסת אל הלחץ, באופן אבסורדי, כבעל יכולת להעצים את החיים שלנו ואפילו תלמדו, חס וחלילה ליהנות ממנו!

 כל מה שלא סיפרו לכם על לחץ – ההרצאה שתגרום לכם להירגע

כל מה שלא סיפרו לכם על לחץ – ההרצאה שתגרום לכם להירגע

למי: מבוגרים.
מתי: יום שני ה-02/05/16 בין השעות: 19:30-21:30.

CTA button-Details

Facebook Comments

השארת תגובה