Funzing VS Tinder – הקרב על הזוגיות!

אי אפשר להתווכח עם העובדה שאפליקציות הדייטינג שינו את כללי המשחק בתחום הזוגיות (ארוכת או קצרת הטווח, כאחד). הן מהירות, יעילות, ממכרות וכיפיות! טינדר, המלכה הבלתי מעורערת של אפליקציות הדייטינג פתחה בפינינו עולם שלם של אפשרויות בתחום האהבה (או דברים אחרים).

אבל מגיע שלב שבו האצבעות מתעייפות, עשינו כבר "סוויפ" לימין לכל גוש דן והסביבה, והעניין מתחיל להימאס. תכלס, הבלונדינית היפה או הבחור עם הריבועים לא באמת נראים ככה, אז במקום להתאכזב כל פעם מחדש, צאו מהמיטה ובואו להכיר את נסיך/כת החלומות שלכם באחד מהאירועים שלנו! אתם בטח שואלים למה כדאי לכם לנסות, אז הנה כמה סיבות:

 

תכירו אנשים שבאמת דומים לכם

דמיינו את התרחיש הבא: אתם שוכבים במיטתכם הנוחה, מדפדפים בין שלל ה"מציאות" שהאפליקציה מציעה לכם, ולבסוף נתקלים במישהו במוצא חן בעיניכם. שלום פה, בדיחה שם, ותוך שעה אתם בדייט לוהט עם טרול מכוער נוטף ריח רע מהפה, שכל נושאי השיחה שלו מסתכמים בזה שהוא גר עם ההורים. לא מה שציפיתם לו, נכון?

עכשיו, אם תגיעו לאירוע של Funzing, הסיכויים שזה יקרה הם נמוכים מאוד… הרי שניכם הזמנתם את אותה הפעילות, אז כבר אתם יודעים שיש לכם תחומי עניין משותפים! כשיש יותר תחומי עניין משותפים, יש יותר נושאי שיחה. וכשיש יותר נושאי שיחה, יש יותר כימיה. וכשיש יותר כימיה… טוב אתם כבר יודעים לאן זה מוביל. ואם זה לא יעבוד ביניכם, לפחות נהניתם מאירוע ייחודי ומפתיע!

 

גלגל שלישי, או שמא גלגלי עזר?

אחד על אחד זה קשה. זה מעיק, זה מוזר וזו לא הדרך האידיאלית לעשות רושם על בן אדם בפעם הראשונה. האווירה החברתית ומלאת הכיף ששוררת באירועים שלנו תסייע לכם להיות נינוחים ולהראות מי אתם באמת. בנוסף, הרבה יותר קל להסתכל על התנהגות של בן אדם ממרחק מטריד של מטרים ספורים, מאשר לעקוב אחריו בפייסבוק כמו אחרון הבלשים בניסיון נואש לדלות עליו מידע (או סתם למצוא את אלבום התמונות שלה מתאילנד…) שני האמצעים מטרידים, אבל עולם ההיכרויות הוא שוק פרוץ, וצריך להיערך בהתאם. השאלה היא כמה מטרידים אתם בוחרים להיות?

 

לא רוצה? לא צריך!

בניגוד למה שהכתבה מייצגת, Funzing לא נועד להיות אתר היכרויות. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שאם תצאו לפעילויות שלנו, תכירו אנשים חדשים. ורוב הסיכויים שתכירו אנשים שדומים לכם, שחולקים את אותם התחביבים כמוכם וגם הם, כמוכם, באו ליהנות מחוויה ייחודית ולא שגרתית!

גם אם לא תרצו, הצ'אנס שתכירו שם בן אדם שימצא חן בעיניכם הוא גבוה מאוד, והאווירה הרגועה והנינוחה בפעילות תשמש בסיס טוב לשיחה קולחת. אף אחד לא בא לפעילות כדי להרשים. אבל אם אתם אוהבים אנשים שמתנהגים כמו עצמם, זה הרושם הטוב ביותר.

via GIPHY

מתחזים? לא אצלנו

לכולנו יצא לצאת לדייט מושלם עם אדם שפגשנו באינטרנט, ונראה כמו הילד המשותף של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט. סתם. זה לא קרה אף פעם. כבר אמרנו טרול מכוער עם ריח רע מהפה? אז כזה. תמיד.

אבל באירוע של Funzing הכלאת הבראנג'לינה תהיה שם גם בפעם הבאה שתתראו, בדיוק כמו שראיתם לראשונה בחוג המקרמה הרומנטי שבו הכרתם.

 

אפילו יישאר לך כסף למונית!

זול זו אמנם לא המילה הראשונה שקופצת לראש כשחושבים על פרינס צ'ארמינג, אבל אם מתחשק לכם לצאת לפעילות איכותית ובלתי שגרתית במחיר נגיש, הגעתם למקום הנכון! רוב הפעילויות שלנו יעלו לכם פחות מאשר הדייט המצוי. כך שגם אם לא הכרתם את נסיך/כת החלומות שלכם, לא רק שלא הפסדתם, אלא רק הרווחתם פעילות מהנה וחווייתית!

via GIPHY

יותר מסתם סטוץ…

הרבה זוגות הכירו דרך טינדר. משהו כמו חמש.
כן כן! טינדר איננה אפליקציה בלעדית לסטוצים ו"הנאות" מזדמנות. ולמרות שזו פלטפורמה פורייה מאוד לזוגיות ארוכת שנים (או דקות), יש לנו אלטרנטיבה יותר טובה…
זה אולי מפתיע לשמוע, אבל רוב האנשים שהולכים לסדנת קינוחים של Funzing לא מתכננים את הסטוץ המופלא שיצא להם מזה. ומה יותר רומנטי מאשר ללקק תות טבול בשוקולד מעשה ידיכם, להרים את העיניים ולהיתקל במבט של האדם אליו תינשאו? זה כבר יוסיף לכם עוד כמה לייקים לפוסט של "Save The Date"…

אז נכון, אמנם אנחנו לא מוגדרים כאתר היכרויות… אבל אחרי שתכירו אותנו, בטוח תתאהבו.

עדיין לא משוכנעים?

היכנסו ל Funzing.com ותגלו בעצמכם…
נשיקות 😉

 

Facebook Comments

השארת תגובה