צילום אומנותי בסמארטפון להורים וילדים

picyaron

כמעט כל ילד כבר מחזיק בסמארטפון ומרבית התמונות שאנו מצלמים ביום-יום בסופו של דבר נעשות על ידי מכשיר הטלפון החכם שלנו. אך האם באמת אפשר לצלם תמונות איכותיות עם המכשיר הקטן וגם לערוך אותם בצורה שלא תבייש צלם טבע בעל ניסיון?
עפ"י ירון בן חורין, צלם אומנותי ויועץ תקשורת מנוסה, התשובה היא חד משמעית כן. לאחר מספר שנים בהם הוא מלמד קבוצות שונות בכל מיני תצורות על עקרונות צילום נכון בעזרת הסמטארפון הוא החליט לפתוח סדנא מיוחדת שמשלבת חוויה של טיול בשכונת נווה-צדק הקסומה להורים וילדים במחיר שווה לכל כיס.

הסדנא תתחיל באזור מרכז 'סוזן דלל' מול הספא בנווה צדק ותמשיך בכל הרחובות הסמוכים, במהלך הסדנא יקבלו ההורים והילדים משימות צילום וילמדו גם עריכה נכונה. לאחר ההרצאה הראשונית שתיערך כ-חצי שעה עם הסברים גראפיים יצאו המשפחות לשטח, במה שמסתמן לאלטרנטיבה נהדרת, טכנולוגית ומעניינת ביום שימשי יפה.

הסדנא הראשונה תתקיים ביום שבת, ה-05.04.2014 בין השעות 10:30-12:30 ולאחריה יוחלט מתי יתקיימו סדנאות נוספות. מומלץ לשריין השתתפות מכיוון שהמקומות בהחלט מוגבלים!
חשוב להצטייד בסמטארפון לכל זוג משתתפים לפחות ולהוריד את תוכנת Snapseed החינמית לעריכה מראש. גיל ההשתתפות המינמאלי המומלץ הוא לילדים בגיל 10.

להרשמה ניתן להתקשר: 054-7207791

Facebook Comments

השארת תגובה