אירועי סוכות 2017 | אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה

מידי שנה, מגיע חג הסוכות עם מזג אוויר נעים והזדמנות נהדרת לצאת לטייל וליהנות במגוון פעילויות לילדים מבלי לחשוש מהחום או מהגשם. אספנו עבורכם פעילויות מומלצות לילדים ולמשפחה כדי שלא יהיה להם משעמם לרגע אחד.

כדי להקל עליכם את המלאכה, הכנו עבורכם את מדריך אירועי סוכות 2017:
ההמלצות שלנו לטיולים, סדנאות, פעילויות לילדים, סיורים ועוד.

אז נכון, אפשר להישאר בסוכה וליהנות גם ממנה, אבל עם רשימה כזו נותר לכם רק לבחור ולהזמין.

 

המדריך המלא – אירועי סוכות 2017:

 

סיורים וטיולים

 

מצא את המטמון לכל המשפחה עם גלאי מתכות!
אתם מוזמנים להצטרף לפעילות הכי חמה בקיץ הקרוב! ולהפוך יחד למגלי האוצרות הטובים ביותר. בין חולות הים מסתתרים אוצרות ומטבעות שמחכים רק לכם שתמצאו אותם. אז הכינו את עצמכם והצטרפו להרפתקה בחוף הים.
לאורך הפעילות, תתנסו בשימוש בגלאי מתכות מותאמים לילדים ויחדיו תמצאו את מטבעות האוצר שהחביאו הפיראטים בחוף הים. כל משתתף יקבל גלאי מתכות משלו, שק אוצרות פרסים שווים במיוחד לזוכים בתחרות, כובע וכף חפירה שאיתם תמצאו את המטבעות מכל רחבי העולם שהוטמנו עבורכם בשטח. לפני תחילת המשחק תקבלו הדרכה מלאה ותיערך תחרות חיפוש מיוחדת בין המשתתפים והמנצחים יקבלו פרסים שווים במיוחד.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 14 ) / מבוגרים
איפה:
 הירקון, תל אביב יפו
מתי: שישי, 06.10.17, 18:15 – 16:45
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר לילד: 110 ₪

CTA button-Details

 

"הסודות שבקיר" – סיור אמנות, גרפיטי ושירת רחוב
רוצים לגלות את סיפורו המדהים של הגרפיטי ברחובות תל אביב? בא לכם ליהנות מהסיפורים, המראות והאווירה המיוחדת? הצטרפו לסיור אומנות הגרפיטי המיוחד של אביתר! בסיור, נדבר על ההבדלים בין גרפיטי לאמנות רחוב, נדון בפילוספיה הנלוות לז'אנר, טכניקות וכלים, נכיר חלק מהאמנים, הסגנונות והמסרים המאפיינים אותם.
הסיור הינו בהליכה ומשך הסיור כשעה וחצי, יש להצטייד בכובע ונעלי הליכה.

למי: ילדים ( מגיל 5 עד גיל 12 ) / מבוגרים
איפה:
גדרה, תל אביב יפו
מתי: שבת, 07.10.17, 12:30 – 11:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר לילד: 99 ₪
מחיר למבוגר: 119 ₪

CTA button-Details

 

טיולילה- טיול עששיות מדליק לכל המשפחה
רוצים לצאת להרפתקה ייחודית עם הילדים? מתחשק לכם לראות ולהכיר את מפת הכוכבים? הצטרפו לטיולילה – סיור עששיות מיוחד עם יניב!
בשעת לילה מאוחרת עם צאת הכוכבים ויללות התנים נצא לטיול לאור עששיות שיאירו את דרכנו בלילה ונגלה אוצר של צלילים, מראות וקסם בלב וקסם. נכיר את חיות הלילה, נביט בכוכבים, נתענג על תה צמחים ונסיים עם הפתעה מתוקה וחמימה.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 12 ) / מבוגרים
איפה:
רוקח, רמת גן
מתי: שבת, 07.10.17, 20:55 – 19:15
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 15 ₪
מחיר לילד: 55 ₪

CTA button-Details

 

ניווט סוכות מדליק שלא תשכחו
חג הסוכות הגיע מזג האוויר המשגע, הריחות של הסתיו והשטחים המוריקים מזמינים אותנו לבלות בטבע או בעיר עתיקה. הפעם אנחנו מזמינים אתכם, לניווט שכולו חוויה לימודית ומהנה.
המשחק הוא ניווט סקור – ניווט בו התחנות (נ"צ) בעלות ניקוד שונה, בתחילת הפעילות המשתתפים יתכננו את המסלול שלהם ולאחר מכן לבצע ניווט שמטרתו מקסימום ניקוד בזמן קבוע לכולם (עד 90 דק'). את המשחק ילווה מאור, איש שטח, מדריך ניווט ספורטיבי וכושר מוסמך מטעם וינגייט.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
ירושלים
מתי: שני, 09.10.17, 18:30 – 16:30
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 65 ₪

CTA button-Details

 

משחק ניווט למשפחות ביפו העתיקה
בילוי משפחתי לא חייב להיות רק מול הטלוויזיה אלא גם באתגר מיוחד שייקח אתכם בין הסמטאות העתיקות של יפו! אתם מוזמנים להצטרף לחוויה מיוחדת שמותאמת לכל המשפחה בה תלמדו לנווט את עצמכם ללא סמארטפונים עם מפה וחידון מאתגר.
במהלך הפעילות כל משפחה מגיעה בשעה שנוח לה (בין השעות 18:00-19:30) לנקודת המפגש שתקבע מראש ביפו ושם המשתתפים יקבלו הסבר מיוחד על מפת הניווט והמסלול. בהמשך תקבלו מפה עם חידון ותצאו לדרך. כל קבוצת משתתפים תבחר לעצמה את המסלול, הקצב ועם מי מהחברים לנווט ותוך כדי תוכל ליהנות מההיצע המדהים שיפו מציעה לכם. הפעילות מתאימה לכולם – מנוסים או מתחילים, מבוגרים או צעירים.

למי: ילדים ( מגיל 3 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
 תל אביב יפו
מתי: שלישי, 10.10.17, 19:00 – 17:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 30 ₪

CTA button-Details

 

מעדנים וסיפורים בירושלים – סיור וטעימות
ירושלים היא אחת הערים המגוונות ביותר בעולם. בין אם חשקה נפשכם בסיבוב בשוק מחנה יהודה או בצ'ולנט הישר מחצרות החרדים, לכל שכונה בעיר יש את האופי שלה ובביקור אחד תוכלו להכיר כל כך הרבה! אתם מוזמנים להצטרף לסיור מיוחד בין השכונות.
במהלך הסיור תכירו את עולם האופים והמאפים בשכונות החרדיות לצד מטעמי השבת, תצפו בציורי הקיר הייחודיים לירושלים ואת הדמויות המרכזיות בשוק מחנה יהודה, תסיירו בעקבות בתי כנסת נחבאים וסמטאות קסומות ותטעמו את שפע השוק ומטעמי הרחוב החרדי.

למי: ילדים ( מגיל 10 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
ירושלים
מתי: שלישי, 10.10.17, 14:00 – 11:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 109 ₪
מחיר לילד: 99 ₪​

CTA button-Details

 

סיור בין הסוכות החגיגיות של שכונת נחלאות
אחרי ההתרגשות של ראש השנה והסליחות של כיפור, הגיע הזמן ליהנות מהחג הכי כיפי בחודש תשרי – חג סוכות. הרחובות מתקשטים בקישוטים צבעוניים, כל המשפחות מתגודדות סביב השולחן בסוכה וכל מה שנותר זה ליהנות מהשפע המבורך שהחג מציע לנו.
במהלך הסיור אתם מוזמנים להצטרף לסיור מרתק בשווקי ארבעת המינים לקראת החג, הכנת הסוכות ובנייתן. תוכלו לראות את תהליך רכישת האתרוגים, הלולב וההדס בחנויות מיוחדות שנפתחות רק לכבוד סוכות. את ההמולה בעיר סביב תהליך בניית הסוכות והרכבתן וכמובן את סיפורה המרתק של שכונת נחלאות הנמצאת סמוך לשוק מחנה יהודה. שימו לב, הטיול מחייב לבוש צנוע והוא מותנה במספר הנרשמים

למי: ילדים / מבוגרים
איפה:
ירושלים
מתי:
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 85 ₪
מחיר לילד: 75 ₪

CTA button-Details

 

אמן גרפיטי ליום אחד – סיור וסדנה לכל המשפחה!
אמני רחוב הם כמו 'גמדים סודיים' היוצאים בלילות להכין מתנות צבעוניות על קירות העיר. הם ממלאים את העיר בצבעים, ומקווים להוסיף עניין, ולשמח את האנשים שיסתובבו ברחובות. אם מתחשק לכם להצטרף אליהם לחוויה שלא תשכחו הצטרפו לדינה לסדנה וסיור צבעוני במיוחד. דינה תספר לכם על האמנים המיוחדים, על שיטות היצירה שלהם, על הסיבות שבגללן הם החליטו ליצור ברחובות, על המסרים והרעיונות שלהם ועוד ועוד. מסתבר שאם הולכים ברחובות בעיניים פקוחות, ואם לומדים את 'השפה הסודית' של הגרפיטי ואמנות הרחוב- מגלים שהרחובות מלאים הפתעות!

למי: ילדים ( מגיל 5 עד גיל 14 ) / מבוגרים
איפה:
אליפלט, תל אביב יפו
מתי: ראשון, 08.10.17, 13:00 – 10:30
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 80 ₪

CTA button-Details

 

סדנת שפת הסימנים לילדים
רוצים ללמוד איך לסמן את השם שלכם בשפת הסימנים? בא לכם להכיר את עולמם "השקט" של החירשים קצת יותר טוב? הצטרפו לסדנת שפת הסימנים המותאמת לילדים במרכז נא לגעת!
במהלך סדנה בהנחיית צוות מנחים חירשים של מרכז נא לגעת, לומדים המשתתפים סימנים בסיסיים מתוך שפת הסימנים הישראלית באופן יצירתי ומשעשע. הסדנה מותאמת לילדים, שבאופן לא מפתיע בכלל לומדים את השפה הרבה יותר מהר מהמבוגרים שמלווים אותם.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
רציף העלייה השניה, תל אביב יפו
מתי: ראשון, 08.10.17, 11:50 – 11:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 30 ₪

CTA button-Details

 

לצלם את הרגע – סיור צילום רחוב בפלורנטין
צילום רחוב זה לצלם את המציאות, את האנשים, הבתים וכל ה"רעש" של השכונה המתחבר בהרמוניה לתמונה מושלמת. הפעם, תצאו ביחד עם עידו, צלם רחוב מקצועי עם ניסיון רב בהדרכות וסיורי צילום, לסיור צילומי רחוב מיוחד בשכונת פלורנטין הצבעונית. תצלמו גרפיטי, בניינים, אנשים וכל מה שביניהם.
בנוסף תוכלו לשמוע את כל הסודות מעולם הצילום המקצועי על איך מומלץ לצלם אנשים, מתי כדאי ומתי ממש לא. איך לצלם אתרים ובניינים וכמובן איך להפוך את מה שאתם רואים לתמונה מרהיבה. יש להביא את המצלמה שלכם וניתן גם לצלם במצלמת הסמארטפון.

למי: ילדים ( מגיל 8 עד גיל 15 ) / מבוגרים
איפה:
מעון, תל אביב יפו
מתי: שישי, 06.10.17, 13:40 – 12:00
מחיר למבוגר : 100 ₪
מחיר לילד: 80 ₪

CTA button-Details

 
סנפלינג לילדים בנחל משאש
נחל משאש נמצא בראש מצוק ההעתקים בלב מדבר יהודה, בהמשכו המערבי של נחל דרג'ה. זהו אחד מאתרי הסנפלינג היפיפים והחווייתיים בארץ ישראל. ההגעה דרך שביל עפר של כ-4 ק"מ המובילה אל האתר מכפר הנופש של 'מצוקי דרגות'. באמצעות הדרכה מקצועית וליווי לאורך כל הדרך, תוכלו ליהנות מיום סנפלינג חווייתי בגובה של כ-15 מ'.
במקום ניתן לערוך פיקניק ופק"ל קפה בזמן שהמשפחה צופה בגולשי הסנפלינג מהמצוק היפיפה. לאחר פעילות הסנפלינג נצא לטיול קצר בערוץ המתחתר של נחל משאש ונלמד את הבסיס לטיפוס בולדרים (סלעים גדולים) עם הילדים. המחיר כולל הדרכה, ציוד סנפלינג לטיול וביטוח.

למי: ילדים ( מגיל 4 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
מיקום מדויק ישלח לאחר ההזמנה
מתי: שבת, 07.10.17, 14:00 – 10:00
מחיר : 150 ₪

CTA button-Details

 
סנפלינג לילדים במצוק קליל ביער שילת
רוצים ליהנות עם כל המשפחה בפעילות אתגרית? בא לכם לצאת מהבית לזמן איכות משובח עם הילדים? הצטרפו לסנפלינג מיוחד עם איתי במצוק קליל ביער שילת! הביאו את ילדיכם לפעילות שהיא גם מרתקת וגם מאתגרת: סנפלינג מיוחד לילדים במצוק קליל ויפהפה ביער שילת, סמוך למודיעין! תתחילו את הבוקר ביער שילת בפעילות מגבשת לילדים.
משם תמשיכו לפעילות הסנפלינג במצוק שילת בה ילוו את הילדים מדריכי גלישה מקצועיים המתמחים בסנפלינג לילדים.

למי: ילדים ( מגיל 3 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
שילת
מתי: שני, 09.10.17, 14:00 – 10:00
מחיר : 150 ₪

CTA button-Details

 

סיור גרפיטי לילי עם פנסים בת"א
מתי לאחרונה העפתם מבט ברחוב? מתי לאחרונה שמתם לב לציור או כתובת שרוססו על הקיר?הצטרפו לסיור לילי מיוחד בעקבות אומנות הגרפיטי… אומן רחוב אמיתי לוקח את המשתתפים לסיורים בעקבות היופי החבוי של הגרפיטי ומגלה את הסודות של האמנים, המשמעויות והטכניקות שמאחורי היצירות.
זאת הזדמנות נדירה להצטרף אל הרפתקה אומנותית מסוג אחר, כזאת שלא נמצאת בשום מוזיאון, ולהתמודד עם שאלות מרתקות בנוגע לגבולות היצירה וחופש הביטוי. הסיור ייערך במשך שעתיים ברחובות תל אביב עם אמן גרפיטי מקצועי יחד עם מדריכי גרפיטיול, המתמחים בסיורי גרפיטי מיוחד. כל משתתף יקבל פנס ויחווה את אומנות הגרפיטי בצורה שלא הכרתם.

למי: ילדים / מבוגרים
איפה:
פלורנטין, תל אביב יפו
מתי: ראשון, 08.10.17, 21:00 – 19:30
מחיר למבוגר : 110 ₪
מחיר לילד: 55 ₪

CTA button-Details

 

תרסיסים ומעשיות – סיור גרפיטי מיוחד עם אביתר
גרפיטי ואמנות קיימים מאז ימי קדם. כיום גרפיטי נחשב כאמנות מפורסמת במקומות רבים בעולם וגם בתל אביב. בין סמטאות, באזורים מתפתחים ומשתנים בתל אביב צצה אמנות שמכוונת למרחב הציבורי.
בסיור, נדבר על ההבדלים בין גרפיטי לאמנות רחוב, נדון בפילוספיה הנלוות לז'אנר, טכניקות וכלים, נכיר חלק מהאמנים, הסגנונות והמסרים המאפיינים אותם. הסיור יעבור ברחובות וסמטאות שכונת פלורנטין – הגינה החברתית, עמוסת העבודות והמסרים העשירים, סיור בין סטודיו האמנים ובתי העסק הצבועים מכל עבר ותסיימו בגינה ברחוב בן עטר, שם נמצא קיר "האמנים המצטיינים" ו"מועדון ה-27" עם עבודות מרהיבות.

למי: ילדים ( מגיל 5 עד גיל 12 ) / מבוגרים
איפה:
אליפלט, תל אביב יפו
מתי: שישי, 06.10.17, 12:30 – 11:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 119 ₪
מחיר לילד: 99 ₪

CTA button-Details

 
חידת האוצר האבוד – פעילות סוכות לכל המשפחה
מחפשים את הפעילות הכי כיפית לכל המשפחה בסוכות? בא לכם לגלות מחדש את מתחם שרונה? הצטרפו לחידת האוצר האבוד – משחק ניווט מאתגר לכל המשפחה!
במהלך המשחק המשפחות המשתתפות יקבלו מפת משחק ורמזים מוצפנים שאותם הם יגלו בעזרת סדרת חידות המותאמת גם לקטנים יותר בחבורה. על המשתתפים לפצח את הרמזים השונים ע"י פתרון חידות ומשימות שיפוזרו בשטח המתחם. ההזנקה ליד מרכז המבקרים במתחם שרונה. ניתן להגיע בכל שעה בין 10:00-12:00. משך המשחק בין שעה לשעתיים, תלוי בקבוצה. הפעילות מתאימה למשפחות עם ילדים בגילאי 6-14.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 14 ) / מבוגרים
איפה:
אלוף אלברט מנדלר, תל אביב יפו
מתי: שישי, 06.10.17, 11:30 – 10:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 40 ₪
מחיר לילד: 50 ₪

CTA button-Details

 

ליקוט פירות בר בהרי הגליל
בגליל העליון, בין פלגי מים זורמים, מחכים לכם אוצרות טבע אכילים וטעימים, אוצרות הטבע של אמא אדמה. בואו איתנו לסיור ליקוט מיוחד ותגלו מה אפשר ללקט עכשיו בטבע – שפע פירות בר מתוקים ומיוחדים.
תטיילו, תגלו, תטעמו – וגם תבשלו ארוחה צבעונית ומלאה על מדורה מצמחים שאתם ליקטתם ומרכיבים שווים שתקבלו במקום. את הסיור תעביר לילך, העוסקת בקיימות ואיכות הסביבה מעל 14 שנה, מרצה במכללה האקדמית תל חי, ממייסדי העמותה ליערות מאכל בגליל ומדריכת ליקוט מוסמכת.

למי: ילדים  / מבוגרים
איפה:
מיקום מדויק ישלח לאחר ההזמנה
מתי: שבת, 07.10.17, 14:00 – 10:00
מחיר למבוגר : 100 ₪
מחיר לילד: 50 ₪

CTA button-Details

 

השבילים של בקעת הנדיב וזיכרון יעקב
בין הגבעות והשבילים המסתוריים של בקעת הנדיב מתגלים סודות וסיפורים מרתקים. בואו לשמוע על תושבי המקום, על הפרשיות הסודיות וכמובן על אחד המקומות היפים בארץ. במהלך הסיור תעברו בין השבילים המובילים אל החווה הישנה ואל בית המרחץ, תסיירו בין הגנים המרהיבים, גן התבלינים ותקשיבו לסיפור המעיין הנסתר.
בהמשך, תעשו תיהנו מקפה/תה ונשנושים ומשם תתקדמו אל זיכרון יעקב ותשמעו את סיפורי החלוצים, אבירי מסדר המלריה, פרשיות הריגול המסתוריות ותסיימו בטירה קסומה שבה התרחש סיפור אהבה מרגש.
הסיור ברמת קושי קלה (כולל הליכה בטבע) ומתאים לכל המשפחה. יש להצטייד בנעלי הליכה נוחות, כובע, מים ונשנושים.

למי: ילדים / מבוגרים
איפה:
זיכרון יעקב
מתי: חמישי, 05.10.17, 14:00 – 10:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 69 ₪
מחיר לילד: 59 ₪

CTA button-Details

 

סוכות במתחם לגעת בטבע – החווה החקלאית בכפר הירוק
בין תל אביב לרמת השרון, תוכלו למצוא את פינה אורבנית ירוקה ולגלות את עולמם הקסום של חיות המשק בסיור מיוחד על עגלה רתומה לטרקטור. בואו לגעת בטבע בחווה החקלאית של הכפר הירוק!
לקראת חג סוכות המשק קורא לכם להצטרף לחגיגה מיוחדת ואתם מוזמנים ליהנות מ: – סיור רכוב בעגלה רתומה לטרקטור בו תוכלו לראות את המשק כולו – תפגשו את הפרות במשק ותכירו את תהליך יצור החלב וכמובן תאכילו עגלות מתוקות – תאכילו את העיזים, התיישים והגדיים הצעירים הרכים – סיור מודרך בלול החופש ואיסוף ביצים טריות – מבוך צמחים לשעשוע ועוד.
למי: ילדים ( עד גיל 11 ) / מבוגרים
איפה:
רמת השרון
מתי: חמישי, 05.10.17, 16:00 – 10:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 30 ₪

CTA button-Details

 

בואו לפגוש את הנזיר הכי מגניב בארץ
בחול המועד סוכות, תיכנסו לרכב ותגיעו למנזר המיוחד שלנו ביישוב אבו-גוש שבסמוך לירושלים ותכירו את הנזיר הכי מגניב שתפגשו אי פעם – אוליבייה ואני נזיר בנדיקטיני. הסיור יתחיל בשיחת היכרות בגן המנזר, שמה תכירו ותשמעו את סיפור החיים של אוליבייה ושל המנזר, על הקשר בין יהדות ונצרות והמשמעות של לגור במנזר.
לאחר מכן תוכלו להצטרף אליו לטקס שירה של שירים בלטינית בתוך הכנסייה. לסיום יגיש לכם אוליבייה לימונצ'לו המיוחד שהוא מכין לאורך שנים. סכום ההזמנה יועבר כתרומה לאוליבייה כעזרה להמשכת מפעל חייו לאהבת חינם

למי: ילדים ( 12 עד 17 ) / מבוגרים
איפה:
מחמוד רשיד, אבו גוש
מתי: שישי, 06.10.17, 11:30 – 10:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 60 ₪

CTA button-Details

 

סנפלינג מפלים מדהימים בנחל קומראן
בשפך נחל קומראן הסתתרו בעבר אנשי כת האיסיים ועסקו בכתיבת מגילות שהוסתרו לאחר מכן במערות בסביבה. לימים הסתבר כי מדובר בעותקים נדירים של כתבי קודש יהודיים. בטיולנו נעשה סנפלינג במפלים בגובה של עד 50 מ’ ונצפה במערות קומראן והנוף המדברי המשקיף אל עבר ים-המלח!
מינימום משתתפים: 5 איש | מקסימום: 15 איש.
למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
קליה
מתי: שבת, 14.10.17, 13:00 – 08:00
מחיר : 250 ₪

CTA button-Details

 

בואו לרחף בכדור פורח הכי משתלם בארץ בסופ"ש!
יש רגעים שנשארים איתך לכל החיים, רגעים בהם הנשמה נעתקת, הלב דופק מהר, ההתרגשות בשיאה והעיינים מביטות ולא מאמינות, רגע כזה מחכה לכם בטיסה המשתלמת ביותר בארץ בכדור פורח (שעה וחצי באוויר!). ביום הפעילות תעלו על הג'יפים שייקחו אתכם הישר לאזור ההמראה, תצפו בתהליך הכנת הכדור הפורח להמראה ולאחר הדרכה קצרה תעלו עליו ותמריאו הישר לשמיים.
בשמיים יחכה לכם פינוק נוסף של כוסות שמפנייה תוססת וקרה שפשוט תשלים את החוויה ותתחבר לאווירה.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
בית השיטה
מתי: חמישי, 12.10.17, 09:00 – 05:00
מחיר : 795 ₪

CTA button-Details

 

טיול סנפלינג אל מערת סלמנדרות בצפון
הצטרפו לטיול סנפלינג מרתק למערת נטיפים קסומה, 'מערת הסלמנדרות' בגליל. מערת הסלמנדרות הנמצאת באזור הגליל ומכונה כך בשל הסלמנדרות הרבות שנמצאות בה. הסלמנדרה היא דו-חי ממשפחת הסלמנדריים הדרך היחידה להיכנס אל מערת הסלמנדרות היא באמצעות גלישת סנפלינג של כ-25 מ' אל תוך אולם נטיפים גדול ומרהיב ביופיו.
המדריכים המקצועיים שלנו יילמדו אתכם כיצד לגלוש בסנפלינג אל תוך האולם הגדול, שם תוכלו לצפות בנטיפים וזקיפים בשלל צורות וגדלים.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
קליה
מתי: חמישי, 05.10.17, 16:00 – 11:00
מחיר : 250 ₪

CTA button-Details

 

סנפלינג משפחות בנחל טור תחתון
בסוכות הקרוב יוצאים אל הטבע ונהנים ממסלול אתגרי באחד מהנחלים היפים ביותר בארץ נחל טור תחתון. המסלול מתאים למשפחות עם ילדים מעל גיל 6 ובמהלכו המסלול תיהנו מטיול המשלב הליכה במדבר יהודה הקסום, בתוך נחל קניוני עם גלישת סנפלינג בגובה של עד 20 מטר!
את הסיור יעביר איתי, מדריך טיולים מוסמך ומדריך סנפלינג מוסמך ומקצועי עם ותק של שנים בהדרכת הטיולים האתגריים. מינימום משתתפים: 5 איש | מקסימום: 15 איש

 למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 15 ) / מבוגרים
מתי: שישי, 06.10.17, 12:00 – 08:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 250 ₪

CTA button-Details

 

 
אוכל וקולינריה

 

הכנת פיצה בחשכה לכל המשפחה
אחרי שטיילתם בחוץ, אכלתם אצל כל המשפחה וראיתם את כל התוכניות בטלוויזיה אתם מוזמנים להצטרף לחוויה מתוקה במיוחד במתחם נא לגעת ביפו והפעם – הכנת פיצות בדיוק כמו שאתם אוהבים בחשכה!
במיוחד עבורכם טובי האופים של מתחם נא לגעת הכינו סדנה מותאמת לילדים להכנת פיצות טריות במיוחד, כאלה שיסחפו את כולכם אחר הריח המשגע. בחושך החושים מתחדדים, וכך ילמדו הילדים באמצעות חוש הריח, הטעם והשמיעה על המאכל האהוב. הילדים יכנסו לחדר החושך שלנו, ובתוכו יעברו פעילות מעשירה, בה ילושו את הבצק, יכינו פיצה אישית וטעימה, ולבסוף כמובן יטעמו אותה יחדיו!

 למי: ילדים ( מגיל 8 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
רציף העלייה השניה, תל אביב יפו
מתי: ראשון, 08.10.17, 12:00 – 11:00
מחיר : 40 ₪

CTA button-Details

 

ארוחה בחשיכה לילדים
אם אתם מחפשים לעשות משהו מיוחד במינו שמתאים לילדים וכבר הייתם בכל המשחקיות, הצגות והפארקים, אתם מוזמנים להצטרף לחוויה שתעניק לילדים שלכם משמעות אחרת לגמרי לארוחה 🙂 כל המשפחה מוזמנת לסעודה מעצימה במסעדת החושך היחידה בישראל.
בהגיעכם למסעדת "Black Out" תיפרדו מחוש הראייה ותרגישו מיד את יתר החושים שלכם מתחדדים ומתחזקים בעלטה מוחלטת. צוות המלצרים העיוורים יוביל אתכם פנימה, ויגיש לכם מבחר מנות האהובות על כל הילדים. לכבוד האירוע נבנה תפריט מיוחד המתאים לטעמם של לילדים. הפעילות מתאימה לגילאי 9 ומעלה. במסגרת הפעילות כל אדם מקבל שתייה קלה, מנה עיקרית לבחירה וקינוח.

למי: ילדים ( מגיל 9 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
רציף העלייה השניה, תל אביב יפו
מתי: ראשון, 08.10.17, 14:00 – 13:00
מחיר : 85 ₪

CTA button-Details

 
טעימות שוקולד בחשכה לילדים
אחרי שטיילתם בחוץ, אכלתם אצל כל המשפחה וראיתם את כל התוכניות בטלוויזיה אתם מוזמנים להצטרף לחוויה מתוקה במיוחד במתחם נא לגעת ביפו והפעם – טעימות שוקולד חגיגיות לכל המשפחה!
במיוחד עבורכם עמלו על שוקולדים טעימים במיוחד, כאלה אשר יסחפו אתכם למסע בעקבות ההיסטוריה המתוקה של עולם השוקולד. בחושך החושים מתחדדים, כך שלקטנטנים תמתין חוויה מיוחדת, בה עוצמות הטעם, הריח והטקסטורות של השוקולד ימריאו לגבהים חדשים… בין לבין יזכו הילדים להסבר על ההבדלים בין סוגי השוקולד השונים ויזכו לחוויה קולינרית ופוקחת עיניים שתאפשר להם (ולכם) הזדמנות להכיר את העולם במבט קצת אחר.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 12 ) / מבוגרים
איפה:
רציף העלייה השניה, תל אביב יפו
מתי: שלישי, 10.10.17, 12:00 – 11:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 40 ₪

CTA button-Details

 
סדנה להכנת עוגיויות ברויאל אייסינג
דריה מזמינה אותך לרגע קטן לשכוח מהכל ולקחת קצת זמן רק בשבילך, לגלות את היצירתיות שבך ולהכין דברים מדהימים וגם טעימים. אומנות הרויאל אייסינג לא מספיק מוכרת בישראל וזה כל כך כיף לעשות.
בסדנת מבוא אשתף אתכם במתכונים הכי מוצלחים שלי. נתחיל בהכנת הרויאל אייסינג ביחד ונלמד כמה סגנונות קישוט והרבה מאוד טיפים שתוכלו להשתמש בהם כבר בסדנה על עוגיות שהכנתי לכם מראש. בנוסף, לא אתן לכם לצאת בידיים ריקות – בסוף הסדנה תוכלו לקחת את העוגיות שלכם הביתה ולהתרברב בהם בפייסבוק או עם החברים והמשפחה.

למי: ילדים ( מגיל 10 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
שרה אהרונסון, רמת גן
מתי: שלישי, 10.10.17, 20:00 – 18:30
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 140 ₪
מחיר לילד: 110 ₪

CTA button-Details

 

סדנת הכנת ועיצוב קאפקייקס – כל אחד יכול!
אוהבים להכין ולעצב קינוחים בעצמכם? רוצים להשתגע וללמוד את כל הטיפים הנכונים לעיצוב קאפקייקים מושלמים? הצטרפו לסדנת הכנה ועיצוב קאפקייקסים עם דריה! קאפקייקס כבר מזמן הפך להיות אחד הקינוחים המועדפים ביותר בארה"ב, ובהחלט גם בישראל. ניתן למצוא אותם כמעט בכל אירוע, בת מצווש, בריתות, וכן אפילו חתונות.
הסדנה נערכת באווירה כיפית וצבעונית ואתם מקבלים כלי חדש לידיים כדי להרשים את בלוטות הטעם של החברים והמשפחה!

למי: ילדים ( מגיל 10 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה: שרה אהרונסון, רמת גן

מתי: ראשון, 08.10.17, 20:30 – 18:30
מחיר למבוגר : 150 ₪

CTA button-Details

 

סדנת בצק סוכר – הכנת עוגה מבצק סוכר
בצק סוכר מהווה היום חלק מרכזי בעיצוב של עוגות לאירועים ושמחות, איתם אפשר להפוך כל עוגת שוקולד או וניל לסיפור וחוויה שלמה. בואו להתנסות בשימוש בבצק סוכר איכותי, ללמוד על הדקויות בשימוש בחומר ולשמוע מגוון טיפים לשימוש ועיצוב נכון.
הסדנה כוללת כוללת את הכנת הבצק והציפוי מחומרי הגלם, ללא קיצורי דרך, לימוד של טכניקת פיסול בבצק סוכר ומתנה הביתה הכוללת ערכה עם מערוך, מטרפה, סינר, כובע אופים. וכמובן עוגה מוכנה מעשה ידיכם.
 למי: ילדים ( מגיל 5 עד גיל 15 ) / מבוגרים
איפה:
אריה שנקר, חולון
מתי: רביעי, 04.10.17, 19:00 – 16:30
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 150 ₪

CTA button-Details

 

 

הישרדות לכל המשפחה: ליקוט ובישול בשטח עם אורי
הגיע הזמן לצאת אל הטבע וליהנות מהיופי שלו, לקחת פסק זמן מהנוף העירוני, השגרתי והלחוץ וליהנות מהשטחים הפתוחים והירוקים, ללקט אוכל במקום לקנות מהסופר ולהכיר מטעמים ממוצרים שמעניק לנו הטבע.
הצטרפו לסיור ליקוט, לימוד וחוויה בטבע לכל המשפחה במהלכו תגלו צמחים חדשים ותבשלו ארוחה משותפת בשטח עם אורי.

למי: ילדים / מבוגרים
איפה:
נחל גוש חלב, ישראל
מתי: שני, 09.10.17, 14:00 – 10:00
מחיר : 90 ₪

CTA button-Details

 

סיור קולינרי בשוק לווינסקי
אין דבר מושלם יותר לבילוי בחג עם הילדים מאשר בילוי קולינרי, סיור המשלב מטעמים, ריחות וצבעים של חיי השוק השמחים. בתל אביב שווקים רבים, אך מבין כולם שוק לוינסקי הינו שוק מיוחד ומרתק ושוררת בו אווירה שאין בשווקים אחרים. ורד, מורת הדרך שלכם בסיור תיקח אתכם בין הדוכנים המסתתרים ובין הסמטאות, הריחות והאנשים המרכיבים את המרקם הייחודי של השוק ותעניק לכם הצצה מיוחדת לעולמו הסודי של שוק לווינסקי.
הצטרפו למסע בעקבות ההיסטוריה של השוק ותתכוננו לטעום משלל המטעמים שיש לו להציע.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
אלנבי, תל אביב יפו
מתי: רביעי, 04.10.17, 11:00 – 09:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 130 ₪

CTA button-Details

 

סדנאות

 

סדנת צילום בסמארטפון – ביפו העתיקה
רוצים ללמוד איך להוציא תמונות מרהיבות מהסמארטפון שלכם? בא לכם ללמוד טיפים של מקצוענים בכל הקשור לצילום? הצטרפו לסדנת צילום מיוחדת עם עמיחי בסמארטפון! במהלך הסדנה עם עמיחי, תכירו את העקרונות ההכרחיים לצילום תמונות מדהימות בחיי היום-יום, תלמדו על הפיצ'רים הכי שימושיים במצלמה שלכם, תצלמו ביפו העתיקה במגוון מצבים ותיישמו טיפים ועקרונות צילום שיקפיצו את רמת הצילום שלכם.

למי: ילדים ( מגיל 11 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
טיילת מפרץ שלמה, תל אביב יפו
מתי: שלישי, 10.10.17, 19:00 – 16:30
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 150 ₪
מחיר לילד: 120 ₪

CTA button-Details

 

סדנת צילום ייחודית "מראה מקום"

הצילום הפך  לחלק בלתי נפרד מחיינו וכלי נגיש בכיס של כולנו אבל לא כולנו נולדנו צלמים ובמיוחד בשבילכם הקימה שרונה גיא, אמנית וצלמת, את הסדנה שתאפשר ותלמד אתכם על המצלמה ככלי חקירה ולמידה על הסביבה ועל עצמי.
במפגש של כ-2.5 נעבור במסלול ייחודי בדרום תל אביב המשלב מפגש בין טבע לעיר, בין ישן לחדש ונלמד לחפש ולחקור דרך המצלמה, למצוא זווית מעניינות, לאפיין את הצילום האישי של כל אחד ונתנו דגשים על בסיס הצילום.

למי: ילדים ( מגיל 12 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
 תל אביב יפו
מתי: רביעי, 04.10.17, 11:30 – 09:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 20 ₪

CTA button-Details

 

סדנת ליבוד לכל המשפחה!
בחג הסוכות הקרוב מגיע לכם לבלות שלוש שעות של שקט, רוגע ויצירה עם הילדים, הצטרפו לסדנת ליבוד חווייתית. בסדנה תלמדו ללבד צמר גולמי בעזרת מחטי ליבוד ותיצרו ביחד משפחות קטנות של חיות צמריריות למשחק ולקישוט.
עבודת הליבוד היא מאוד פשוטה ומאפשרת הרבה יצירתיות ואלתור, אין צורך בניסיון קודם או כישורים מיוחדים ובסיום הסדנה כל משתתף לוקח איתו חבר צמרירי קטן הביתה, ואת הידע שיאפשר לו להמשיך ללבד בבית להנאתו. את הסדנה תעביר איילת, בוגרת 'בצלאל', אמנית ומעצבת גרפית, מעצבת ובעלת מותג בובות צמר בעבודת יד משלה שתשמח להעניק לכם חוויה יצירתית ומהנה.

למי: ילדים ( מגיל 9 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
ביאליק, תל אביב יפו
מתי: שבת, 07.10.17, 13:00 – 10:00
מחיר : 180 ₪
CTA button-Details

 

סדנה לג'אגלינג- הסדנה שתעיף אתכם!
אם בא לכם לצאת מהבית (אבל לא רחוק מידי) ולבלות בשעת פעילות מיוחדת עם הילדים אתם מוזמנים לנצל את הימים הנעימים של טרום יולי-אוגוסט ולהתחיל לגנג'ל! הסדנה מתאימה לפעילות לכל המשפחה במהלכה תלמדו את אומנות הלהטוטנות (ג'אגלינג)! כל פעם תתנסו בסוג ג'אגלינג שונה כמו למשל: מקלות פרח, דיאבלו, פויז, כדורי ג'אגלינג, צלחות סיניות, קביים, הליכה על חבל פעילות בועות סבון ענקיות ועוד מלא דברים כיפים!

למי: ילדים  / מבוגרים
איפה: בני דן, תל אביב יפו

מתי: שבת, 07.10.17, 11:30 – 10:30
מחיר : 55 ₪

CTA button-Details

 

סדנת קווילינג- יצירה בגלגולי נייר
בסוכות הקרוב בואו להתנסות עם הילדים בחוויה ייחודית, יצירתית וחדשה והצטרפו לסדנת קווילינג, סדנת יצירה בגלגולי נייר עם אמלי. קווילינג היא טכניקת גלגולי נייר שהתפתחה בתקופת הרנסנס במרכז אירופה. בעזרת קווילינג ניתן ליצור שלל יצירות מיוחדות וצבעוניות כגון כרטיסי ברכה, קופסאות תכשיטים, תמונות קיר, בובות תלת מימדיות ועוד.
הסדנה מועברת בקבוצות קטנות ובמהלכה תיצרו כרטיסי ברכה מקוריים תוך לימוד בסיסי הטכניקה מהצד הראשון.

למי: ילדים ( מגיל 12 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
התשבי, חיפה
מתי: רביעי, 04.10.17, 13:30 – 11:00
מחיר למבוגר : 180 ₪

CTA button-Details

 

פעילות סוכות לכל המשפחה בחווה האקולוגית!
אם אתם רוצים לנצל את חג הסוכות ואת מזג האוויר המושלם לבילוי מעשיר ומהנה באחד המקומות הכי יפים בארץ, אתם מוזמנים להצטרף לסיור מרתק בחווה האקולוגית – חוות הר יללת התנים. החווה נמצאת על צידו המערבי של הר הכרמל, מולנו נשקף נופו הקסום של חוף הכרמל.
במהלך הפעילויות המיוחדות לחול המועד סוכות תוכלו למצוא ברחבי החווה מספר תחנות שבכל תחנה תיהנו מפעילות מרתקת המותאמת לכל המשפחה וכוללת הדרכה צמודה וכל הציוד הנדרש שתצטרכו.
בין הפעילויות סיור היכרות בתוך החווה החקלאית, סדנת אדנית צמחים מיוחדת שתכינו בעצמכם ותיקחו הביתה, יצירות מיוחדות שכולן מחומרים טבעיים הישר מחיק הטבע ועוד.

למי: ילדים / מבוגרים
איפה:
בית אורן
מתי: חמישי, 05.10.17, 16:00 – 10:00
מחיר למבוגר : 60 ₪

CTA button-Details

 

הסדנה שתקפיץ את רמת הצילום שלכם בסמארטפון!
רוצים ללמוד איך להוציא תמונות מרהיבות מהסמארטפון שלכם? בא לכם ללמוד טיפים של מקצוענים בכל הקשור לצילום? הצטרפו לסדנת צילום מיוחדת עם עמיחי בסמארטפון! עמיחי ינקוביץ',הנו בוגר לימודי צילום במסע אחר ולמעלה מ- 15 שנה, חי ונושם צילום.
במהלך הסדנה, תכירו את העקרונות ההכרחיים לצילום תמונות מדהימות בחיי היום-יום, תלמדו על הפיצ'רים הכי שימושיים במצלמה שלכם, תצלמו במצבים מגוונים ותיישמו טיפים ועקרונות צילום שיקפיצו את רמת הצילום שלכם.

למי: ילדים (11 עד 17) / מבוגרים
איפה:
תל אביב יפו
מתי: רביעי, 11.10.17, 11:00 – 08:30
מחיר למבוגר : 150 

CTA button-Details

 

פרח השכונה – סדנת לשזירת תכשיטי פרחים קסומים
כל מי שעוקב אחרי הטרנדים הכי חמים בעולם העיצוב יודע שפרחים זה האקססורי הכי חם שיש. אם גם אתם רוצים לשדרג fל לבוש, אתם מוזמנים להצטרף לסדנה מיוחדת במינה בה תלמדו יחד עם דניאלה, שוזרת מקצועית ומנוסה, איך ליצור בעצמכם תכשיטי פרחים.
במסגרת הסדנה תלמדו טכניקות עיצוב ושזירה על גבי תכשיטים בגווני זהב וכסף בסביבה טובלת בירק. תיהנו מהדרכה צמודה של שוזרת מקצועית שתספר לכם את כל הטיפים והסודות של עולם הפרחים והעיצוב והשימוש בפרחים טריים בשיא פריחתם.
הסדנה כוללת את כל החומרים והכלים הדרושים, כולל פרחים טריים וקישוטים מדליקים וכמובן הדרכה מלאה מא' ועד ת'.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה: 
תל אביב יפו
מתי: שישי, 06.10.17, 10:30 – 09:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 150 ₪
מחיר לילד: 120 ₪

CTA button-Details

 

צילום אומנותי עם הסמארטפון בנווה צדק
גם כשיש רק סמארטפון ביד, אפשר להוציא תמונות בלתי נשכחות. הצטרפו לסדנה פתוחה בנווה צדק עם ירון בן-חורין (MBA) עוסק בצילום אומנותי מגיל 16, ובין היתר ביים קליפים ופרסומות בארץ ובארה"ב.
במהלך הסדנה נלמד טכניקות צילום ועריכה שישדרגו את יכולת הצילום שלכם, בכל זמן ומקום. אורך הסדנה כשעתיים, הכוללות הרצאה קצרה, צילום בשטח בליווי המנחה ועריכת התמונות. הסדנה מתאימה גם להורים וילדים החל מגיל 8 ודורשת סמארטפון אחד לפחות לכל זוג משתתפים.

למי: ילדים ( מגיל 12 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
 שבזי, תל אביב יפו
מתי: שבת, 07.10.17, 12:00 – 10:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 100 ₪
מחיר לילד: 60 ₪

CTA button-Details

 

בואו לצייר יחד תמונה יפה בבית-סטודיו לאמנות בעתלית!
מזמינים אתכם להצטרף במהלך חופשת הסוכות, לתהליך למידה אמנותי בבית סטודיו של האומן בצלאל מטקובסקי, בעתלית. הסדנה מתבצעת בקבוצות קטנות, באווירה נעימה ובשלווה מופתית המאפשרת לכל משתתף להוציא את מי שהוא ולהתקדם בקצב שלו ובליווי אישי.
במהלך הסדנה תחוו ההיכרות עם השיטות של ציור בצבע, תלמדו על הסגנונות השונים של אמנו ותרגישו את ההעדפות האישיות שלכם בעולם המגוון של אמנות וסגנון ועוד. בואו להתנסות, להכיר, ללמוד ובסופו של דבר לצאת עם היצירה האישית שלכם הביתה.

למי: ילדים ( מגיל 12 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
אמת המים, עתלית
מתי: חמישי, 05.10.17, 21:00 – 18:30
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 230 ₪
מחיר לילד: 170 ₪

CTA button-Details

 

 

סדנת קרמיקה לכל המשפחה בסטודיו קסום במושב
אילת, אמנית בעלת גלריה ובית מלאכה לקרמיקה במושב באר טוביה מזמינה אתכם לסדנת קרמיקה חווייתית במושב. הסדנה אורכת כשעתיים וכוללת מפגשים בקבוצות קטנות, התנסות בעבודה בחימר , יצירת כלים שימושיים ולמידת טכניקות מגוונות כולל אובניים.
ניתן גם לצייר על כלים מוכנים, בתיאום מראש.

למי: ילדים ( מגיל 5 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
מרחביה, באר טוביה
מתי: שני, 09.10.17, 12:00 – 10:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר למבוגר : 160 ₪
מחיר לילד: 140 ₪

CTA button-Details

 

"צילום בקליק" – סדנת צילום מיוחדת לילדים ולנוער
בעבר אם רצית לנצור את הרגע, היית צריך מצלמה גדולה ואיכותית ששוקלת טון ועולה הון… היום כשאפשר לצלם את התמונות הכי יפות דרך עדשת הסמארטפון של כל אחד מאיתנו גם ילדים ונוער יכולים לפתח את הצלמים החובבנים שבהם וללמוד את כל הטריקים כדי להפוך רגע קטן לתמונה מרגשת.
במהלך סדנת הצילום המיוחדת לילדים ונוער, המשתתפים ילמדו את החוקים הבסיסיים של תמונה באיכות טובה, ילמדו להשתמש באור יום, וכמובן יתפסו מצבים מעניינים, אלמנטים שונים ונוף אורבני. כל המשתתפים יתנסו בצילום אחד של השני והסביבה. כל הילדים יחזרו הביתה עם תמונות מרהיבות שתרצו להדפיס ולתלות בסלון.

למי: ילדים ( מגיל 10 עד גיל 15 )
איפה:
אחד העם, רמת גן
מתי: שישי, 06.10.17, 13:15 – 11:15
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר לילד: 90 ₪

CTA button-Details

 

סדנת הכנת לוכד חלומות להורים וילדים
לבלות עם הילדים בחוויה מיוחדת ושונה הממתינה לכם בסדנת האומנות של אורטל אמדו-שור. כאן תיהנו משעה של יצירה מלאת השראה ואבק של חלומות, במפגש הכולל הדרכה ואת כל הכלים והחומרים הדרושים להכנת לוכד חלומות ייחודי ומעוצב. הורים וילדים יחד יפתחו את הדמיון וכל אחד יצא מכאן עם לוכד החלומות המיוחד שלו.
בואו ללכוד את החלומות בדרך לשנה חדשה של הגשמה בסדנת האומנות של אורטל.

למי: ילדים ( מגיל 5 עד גיל 12 )
איפה:
בית אל, חיפה
מתי: שני, 09.10.17, 12:00 – 10:30
מחיר לילד: 60 ₪

CTA button-Details

 
סדנת ציור על חלוקי נחל mandala stone

ורד, אומנית רב תחומית מזמינה אתכם לגלות את האמן שבכם, להרגיש, ליצור, לנשום ולהירגע. בחוויה של זכרונות חקוקים באבן. רמת הקושי תהיה לפי בחירה ויכולת. ומתאימה לכל אחד. הסדנה מתאימה גם לילדים גדולים.

נתכנס לציור ולתוך עצמנו עם מוסיקה מדטטטיבית נעימה, באוירה חופשית וכיפית המאפשרת גם דיבורים בין החברים והסברים ברקע. בקבוצה של עד 16 איש . נלמד את טכניקת העבודה על האבן עם מכחולים, נוקדנים, עטים מיוחדים לאבנים סטנסילים , ינתן דגש וטיפים לתכנון מנדלה ועוד.

למי: ילדים ( מגיל 6 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
ההגנה, גבעתיים
מתי: שישי, 06.10.17, 12:30 – 10:00
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 175 ₪

CTA button-Details

 

בילויים , הצגות והופעות

 

חדר בריחה משפחתי, המסתור של הקוסם קליוסטרו
חדרי בריחה, הם הטרנד החם של השנה ואנו מזמינים אתכם ליהנות עם כל המשפחה בחדר הבריחה של הקוסם קליוסטרו! קליוסטרו הקוסם בנה לעצמו 'חדר התבודדות' בבית הקסמים שלו כדי לפצח חידה בת ארבעים שנים. מה שהוא גילה שלח אותו למסע בלתי נתפס אל תוך הנסתר. את חדר ההתבודדות שלו הוא השאיר אחריו כחידה. יש לכם רק חמישים וחמש דקות במסתור של הקוסם. האם תצליחו לפצח את חידת הקוסם?
בנוסף לחוויה הקסומה תיהנו משיעור קסמים פרטי, מקוסם אמיתי (או מכשפה) במהלכו תלמדו 3 קסמים מדהימים, אורך השיעור הוא 30 דק' והוא מתקיים בסיום חדר הבריחה.

למי: ילדים ( מגיל 9 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
רעננה
מתי: רביעי, 04.10.17, 17:00 – 16:00 
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 120 ₪

CTA button-Details

 

הצגת ילדים – פנטסטורי, מכונת האגדות הקסומה!
ארבעה שחקנים מזמרים ומוזיקאי מוכשר יוצרים מחזמר מאולתר בשיתוף עם הילדים בקהל. הילדים מחליטים איפה הסיפור יתרחש? הילדים בוחרים מי יהיה הגיבור? ואיך תתפתח העלילה? נגלה כולנו יחד!
ילדים שופעים רעיונות מקוריים ומרגשים, ופנטסטורי מביאה אותם לידי ביטוי על הבמה. פנטסטורי מעודדת את הדמיון והיצירתיות של הילדים, ויוצרת יחד איתם אירוע תיאטרוני מלא מוסיקה, הרפתקאות וצחוק.

למי: ילדים ( מגיל 4 עד גיל 10 ) / מבוגרים
איפה: נמל תל אביב

מתי: שני, 09.10.17, 16:45 – 15:45
מחיר : 49 ₪

CTA button-Details

 

אלמנטס – מופע לכל המשפחה ב360 מעלות!
מחפשים פעילות מיוחדת לכל המשפחה? בא לכם ליהנות ממופע משגע במהלך סוכות? הצטרפו לחוויה תיאטרלית של 360 מעלות במופע אלמנטס לכל המשפחה! המופע אינטימי ומנצל באופן מוחלט את החלל בו הוא מוצג ע"י שימוש בטכנולוגית הקרנת וידאו מתקדמת ותפאורה מיוחדת על מנת ליצור ״עולם״ שלם סביב המופע, כך שהקהל מוקף בכל עת באלמנטים הקשורים למופע.

למי: ילדים ( מגיל 4 עד גיל 17 ) / מבוגרים
איפה:
הרכב, תל אביב יפו
מתי: ראשון, 08.10.17, 11:50 – 10:30
תאריכים נוספים מחכים לכם בקישור
מחיר : 60 ₪

CTA button-Details

 

 
נותרו ימים נוספים של חופש ואתם צריכים פעילויות נוספות?! אין בעיה!
היכנסו לעמוד האטרקציות לילדים שלנו ותבחרו מבין עוד שלל הפעילויות, הסדנאות והטיולים שיש לנו להציע עבורכם. 
חג שמח וחופשה מהנה! 

 

 

Facebook Comments

השארת תגובה